Corporate wellness to jednocześnie filozofia zarządzania, jak i zbiór konkretnych instrumentów wspierających dobrostan pracowników w przedsiębiorstwie. Podejście to zyskuje w ostatnich latach na popularności, zwłaszcza w kontekście warunków rynku pracownika i konieczności zapracowania o pozyskanie i zatrzymanie wykwalifikowanych zasobów ludzkich w firmie.
Dotyczy ono nie tylko korporacji komercyjnych, lecz także instytucji publicznych.Monografia powstała na podstawie studiów literaturowych i badań przeprowadzonych przez autorkę w wybranym uniwersytecie publicznym.
Jest próbą odpowiedzi na pytanie, z jakich części powinny składać się działania corporate wellness, aby kompleksowo odpowiadać na zapotrzebowania pracowników, a także jak je wprowadzać i zespajać ze sobą w spójny program.
Omówiono funkcjonowanie modelu rozmiarów wellness w badanej organizacji i w jaki sposób poszczególne komponenty oferty wellness są użytkowane i oceniane przez pracowników. W publikacji zaprezentowano ponadto ciekawe rozwiązania z zakresu corporate wellness, które mogą być stosowane w przedsiębiorstwach przeróżnego typu.
Tytuł Corporate wellness w organizacji Autor Marzena Syper-Jedrzejak Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788381424790 ISBN 9788381424790 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 262 Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa