JAK skutecznIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi konsumenci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 wyśmienitych wskazówek marketingowych do użycia od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak: • stwarzać bazę klientów • wyszczególnić się na tle konkurencji • Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi • wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, aby podejmować ulepszone decyzje • Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących • Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert • Naprawdę skupić się na kliencie • W pełni użyć przystępne kanały dystrybucji • Rozwiązać inne problemy marketingowe Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
*** Brian Tracy jest jednym z najkorzystniejszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z zróżnicowanych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dobrane do najróżniejszych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Tytuł Marketing Autor Brian Tracy Tłumacz Aleksandra Samson-Banasik Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380878051 ISBN 9788380878051 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing linia Biblioteka sukcesu briana tracy liczba stron 104 Format 14.1x21.8x0.5 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Waga 0.19 kg