Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249
Biznes, ekonomia Uniwersytetu Łódzkiego

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249

17,62 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 17,62 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość e-sklepów w bazie danych Docero aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249 Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 17,62 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 17,62 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Uniwersytetu Łódzkiego
  • 9788375257472
  • miękka
  • Wojtaszczyk Katarzyna
  • WUŁ – Uniwersytet Łódzki
  • 252
  • 2012

Opis Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249

Tytuł Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar Autor Katarzyna Wojtaszczyk Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7525-747-2 Rok wydania 2012 Łódź Wydanie 1 liczba stron 252 Format pdf Spis treści Wstęp 5

Część I. Uwarunkowania employer branding 11

Rozdział 1. Zewnętrzne determinanty rozwoju koncepcji employer branding 13
1.1 Przemiany demograficzne 14
1.2 Pokolenie Y i jego wymagania wobec pracy 21
1.3 Wojna o talenty 33

Rozdział 2. Employer branding w kontekście ewolucji nauki o zarządzaniu i przeobrażeń w środku organizacji 47
2.1. Tożsamość organizacji podstawą budowy employer brand 48
2.2. Zmiany w podejściu do zarządzania zasobami ludzkimi 53
2.3. Marka i siła jej oddziaływania 65

Część II. Zarządzanie marką pracodawcy 75

Rozdział 3. Istota employer branding 77
3.1. Cele i pojęcie employer branding 78
3.2. Pracodawca z wyboru jako organizacja z silną marką 89
3.3. Skala wykorzystania employer branding w praktyce gospodarczej 98

Rozdział 4. Funkcje i narzędzia employer branding 105
4.1. Planowanie i organizowanie działań w obszarze employer branding 105
4.2. Angażowanie pracowników w budowanie firmy–employee branding 114
4.3. Kontrola siły employer brand 122
4.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi instrumentem umacniania employer brand 134

Część III. Pomiar siły employer brand 149

Rozdział 5. Wizerunek marki pracodawcy działającego na polskim rynku i moc jego oddziaływania 151
5.1. Koncepcja badań własnych i metodologia badawcza 152
5.2. Badani o swych pracodawcach 162
5.3. Lojalnościowe postawy i zachowania pracowników jako pochodna wizerunku employer brand 179

Rozdział 6. Praktyka employer branding 187
6.1. Propozycja wartości dla pracownika, a także stopień zaspokojenia pragnień wobec pracy 187
6.2. Employee branding w organizacjach zatrudniających respondentów 195
6.3. Wizerunek employer brand i wybrane narzędzia zarządzania marką a przywiązanie do pracodawcy 200
6.4. Wnioski z badań 208

Zakończenie 213
Bibliografia 219
Netografia 233
Spis tabel 237
Spis rysunków 241
Aneks. Kwestionariusz ankiety zaimplementowanej w badaniach własnych 243
Od Redakcji 251

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788375257472
Oprawa miękka
Autor Wojtaszczyk Katarzyna
Wydawnictwo WUŁ – Uniwersytet Łódzki
Ilość stron 252
Rok wydania 2012
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 17,62 zł
Najwyższa cena 17,62 zł
W bazie od 27.11.2013
Data aktualizacji 15.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Obecnie nie mamy danych archiwalnych cenowych dla produktu Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych niezwykle ważna! Wyślij recenzję produktu.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249 Uniwersytetu Łódzkiego nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista ofert jest uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249 (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249 Sklep on-line
    ★★★★★
    17,62 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
...