Zachowania konsumentów
Zachowania konsumentów
Zachowania konsumentów
Audiobooki Wydawnictwo Naukowe PWN

Zachowania konsumentów

75,05 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 75,05 zł

Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w bazie danych aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Zachowania konsumentów Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii audiobooki kupisz w cenie 75,05 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 75,05 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 9788301194581
  • Małgorzata Bartosik-Purgat
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 361
  • 2017
  • kulinaria, hobby, poradniki

Opis Zachowania konsumentów

Tytuł Zachowania konsumentów Podtytuł Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19458-1 Rok wydania 2017 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 282 Format epub, mobi Spis treści Wstęp 9 1. Konsument i cykl decyzyjny w warunkach globalizacji (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat) 13 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta – ujęcie definicyjne 15 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 18 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 21 2. Trendy w zachowaniach konsumentów (Urszula Grzega, Ewa Kieżel) 29 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 31 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 36 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 41 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów – wybrane przykłady 47 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka) 53 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 55 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 62 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 65 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 68 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii artykułu – producent, opakowanie 69 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dostosowanie – marka 69 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dostosowanie – opakowanie 73 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 74 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia producenta efektem hybrydyzacji produktowej 76 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek) 79 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 81 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 85 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 88 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 91 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 94 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz) 99 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 102 5.2. E-konsument – jego profil i zachowania rynkowe 108 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 116 5.4. Omnicommerce – odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 119 6. Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk) 127 6.1. Istota i typy mediów społecznościowych 129 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 132 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 134 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS 137 6.5. Warianty aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 138 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 142 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu (Tomasz Zalega) 147 7.1. Kryzys gospodarczy 150 7.1.1. Kryzys gospodarczy – podstawowe pojęcia 150 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008–2011 151 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 153 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008–2011 156 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008–2011 159 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów standardowych dla współczesnych społeczeństw (Julita Czernecka, Tomasz Zalega) 171 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 174 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 174 8.1.2. Fason życia seniorów 175 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 177 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 178 8.1.4.1. Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów 179 8.1.4.2. Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów 180 8.1.4.3. Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów 182 8.1.4.4. Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów 183 8.1.4.5. Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów 184 8.1.4.6. Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów 185 8.2. Zachowania konsumenckie singli 187 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 187 8.2.2. Styl życia singli 189 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 193 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 197 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 199 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 203 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 212 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 218 10. Segmentacja rynku – analiza krytyczna (Anna Olejniczuk-Merta, Lechosław Garbarski) 225 10.1. Segmentacja rynku jako podstawa działań marketingowych 227 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 230 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 236 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 241 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu 244 Zamiast zakończenia – inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów (Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk) 247 Bibliografia 255 Spis tabel 280 Spis rysunków 281

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Zachowania konsumentów
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN 9788301194581
Autor Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 361
Rok wydania 2017
Tematyka kulinaria, hobby, poradniki
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 75,05 zł
Najwyższa cena 75,05 zł
W bazie od 09.10.2017
Data aktualizacji 02.06.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Obecnie nie mamy danych archiwalnych cenowych dla produktu Zachowania konsumentów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Zachowania konsumentów. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Zachowania konsumentów Wydawnictwo Naukowe PWN nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Przed dokonaniem wyboru, uzyskaj informacje o renomie sklepu i nie zapomnij o możliwości ujawnienia dodatkowych kosztów. Odświeżanie katalogu propozycji następuje co kilka minut.

  • Zachowania konsumentów (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Zachowania konsumentów Sklep on-line
    ★★★★★
    75,05 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Naukowe PWN

Produkty powiązane

Gawędy o sztuce xiii-xv wiek Wydawnictwo naukowe pwn
Wydawnictwo Naukowe PWN
Główne nurty marksizmu, t. 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mosty ruchome
Wydawnictwo Naukowe PWN
65,55 zł

Mosty ruchome

Awiezer. wyznania maskila
Wydawnictwo Naukowe PWN
Homo przypadkiem sapiens
Wydawnictwo Naukowe PWN
Energetyka wodorowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydawnictwo naukowe pwn Poza ziemię
Wydawnictwo Naukowe PWN

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...