Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowskizarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą, a także wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.Jak sam o sobie mówi: Jestem trenerem praktykiem.Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?Jest mnóstwo bardziej i mniej istotnych części, które całkowicie składają się na proces sprzedaży bezpośredniej.
Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną producenta, wykorzystujesz ten cykl. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych części.Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży to rozmowa z klientem.
Jeśli wszystkie inne komponenty, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niedużo na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się efektywnie przekonywać klienta do swych racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego Spotkanie z klientem.
Tytuł Spotkanie z klientem Autor Artur Wojciechowski Wydawnictwo Złote Myśli EAN 9788377010303 ISBN 9788377010303 Kategoria Literatura, Biznes liczba stron 145 Format 190x130x8 mm Rok wydania 2010 Oprawa broszurowa