Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska
Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska
Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska

Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska

29,28 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 29,28 zł

Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w bazie Docero aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska z kategorii audiobooki kupisz w cenie 29,28 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 29,28 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788380884175
  • Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 193
  • 2016

Opis Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące stanowczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym interesująco i plastikowie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na dynamikę jego rozwoju, obserwowany cykl ustawicznej ewolucji i potencjalne kierunki zmian. Dzięki temu publikacja staje się inspirującym źródłem wiedzy, umożliwiając Czytelnikom postrzeganie blogosfery jako przestrzeni wielowymiarowej, wielowątkowej, wymagającej przemyślanych strategii działania. Książka ma walory jednocześnie poznawcze, metodyczne, jak i użyteczne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Jest adresowana do pracowników naukowych zajmujących się problematyką komunikacji marketingowej, studentów kierunków biznesowych, w tym w głównej mierze z zakresu zarządzania oraz przedstawicieli biznesu zainteresowanych marketingiem w mediach społecznościowych. Praca jest poświęcona problematyce komunikacji marketingowej w hipermedialnym środowisku komputerowym. Głównym obszarem zainteresowania Autorów są blogi jako stosunkowo nowy i unikalny instrument komunikacji społecznej i marketingowej w tym środowisku. Z jednej strony instrument widocznie spersonalizowany, z drugiej - w pełni interaktywny, dynamiczny i wielowymiarowy. [...] Praca jest dobrze osadzona we właściwej perspektywie - środowiska przestrzeni wirtualnej - w tej perspektywie, jaką stwarza hipermedialne środowisko komputerowe i płaszczyzna komunikacji marketingowej. [...] Książka ma charakter monografii będącej udanym połączeniem dwóch trendów: teoretycznej refleksji nad zagadnieniami blogów, ich funkcji, przesłanek powstania i rozwoju i miejsca w systemie komunikacji online i własnych, szerokich i pogłębionych badań empirycznych. Studia teoretyczne opierają się na wykorzystaniu wyjątkowo obfitej literatury przedmiotu, zaś badania zaprezentowane w pracy słusznie wpisują się w triadę funkcji badań naukowych: poznanie określonego fragmentu rzeczywistości, jego wyjaśnienie i sformułowanie możliwych i prawdopodobnych kierunków rozwoju. Jest to ujęcie, które sytuuje pracę Autorów jako prekursorską, oryginalną, w sposób udany wpisującą się w badania nad systemem komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem w środowisku hipermedialnym i interaktywnym. Z recenzji prof. Zw. Dr. Hab. Jana W. Wiktora

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788380884175
Autor Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 193
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 29,28 zł
Najwyższa cena 29,28 zł
W bazie od 26.03.2017
Data aktualizacji 15.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala Ci na analizę wartości towaru na przestrzeni czasu.

nie udało się nam zebrać historycznych danych cenowych dla produktu Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska (Audiobooki). Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Na chwilę obecną brak recenzji Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do cen wyświetlonych poniżej dla Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska nie doliczono ewentualnych kosztów dostawy. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach sklepu oraz dodaj do ceny możliwy koszt wysyłki. Lista ofert jest okresowo aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Blogi w procesie komunikacji marketingowej Bogdan gregor, dominika kaczorowska-spychalska Sklep on-line
    ★★★★★
    29,28 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...