Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego, a także wszechobecna digitalizacja determinują cykl intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, stwarzając ponadto nowe zapotrzebowania konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji łączy się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych poprzez producenta w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest towar kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest towar kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Tytuł Kreatywność i jakość w organizacji... Autorzy Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381023245 ISBN 9788381023245 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 162 Format 235x165x15 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa