Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i wymaganiami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć solidną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie...
Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21,077KS (723748)
Okazja dla Ciebie!
Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w systemie Docero aby wyszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21,077KS (723748) CEDEWU z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 60,80 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 60,80 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21,077KS (723748)
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21,077KS (723748) | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | CEDEWU |
ISBN | 9788375565003 |
Oprawa | miękka |
Autor | Monika Boguszewicz-Kreft (red.) |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Ilość stron | 181 |
Rok wydania | 2013 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 60,80 zł |
Najwyższa cena | 60,80 zł |
W bazie od | 16.09.2013 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Nie udało nam się pozyskać historycznych danych na temat cen dla produktu Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21,077KS (723748). Proszę spróbuj ponownie później.
Recenzje / opinie
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Znalezione oferty w bazie
W cenach propozycji dla Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21,077KS (723748) CEDEWU, pokazanych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Przy wyborze miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z oponiami o firmie i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Lista sklepów z ofertami jest odświeżana raz na kilka - kilkanaście minut.
-
Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21,077KS (723748) (idź do TaniaKsiazka.pl)
★★★★★60,80 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia CEDEWU
Produkty powiązane
Zarządzanie przedsiębiorstwem w.2
Modelowanie ryzyka inwestycyjnego
Cedewu Banki centralne wobec kryzysu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Nlp w biznesie Helion
Sprawdź promocje z kategorii biznes, ekonomia najpopularniejszych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- W litanijnym śpiewie
- Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach
- Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii
- Lubelsko-warszawska debata o projekcie Kodeksu rolnego
- Sprawność przedsiębiorstw w warunkach niepewności. Teoria i praktyka
- Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem
- Dehumanizujące aspekty zautomatyzowanych procesów
- Metawersum. Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej
- Szkoła biznesu dla ludzi, którzy lubią pomagać innym
- Programistami da się zarządzać! Zasady i narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołami programistów
Więcej nowości:
- SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024
- Mobbing i dyskryminacja w stosunkach pracy
- Zanim rzucisz pracę
- Zarządzanie talentami
- Konsumpcja w czasach pandemii
- Dlaczego chcemy żebyś był bogaty
- Dotyk Midasa
- Informator kadrowego 2020
- Zarządzanie talentami. koncepcje, modele i praktyki
- Zanim rzucisz pracę Instytut praktycznej edukacji