Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej
Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej
Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

19,00 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 19,00 zł

Przeszukaliśmy wiele internetowych sklepów w bazie aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej Dominika Kołodziej z kategorii audiobooki kupisz w cenie 19,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 19,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788378756040
  • Dominika Kołodziej
  • 218
  • 2019

Opis Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Tytuł Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej Autor Dominika Kołodziej Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-604-0 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 liczba stron 218 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział I
Koherencja jako kryterium konstrukcji strategii 15
1. Pojęcie strategii 15
2. Warianty strategii ze względu na kryterium strukturalne 21
3. Strategia ogólna a strategie funkcjonalne 23
3.1. Pojęcie strategii ogólnej 23
3.2. Strategie ergonomiczne 26
3.3. Relacje między strategią ogólną a strategią użyteczną 28
4. Koherencja jako kryterium oceny strategii 30
4.1. Warianty kryteriów ewaluacyjnych 30
4.2. Pojęcie koherencji strategii i jej warianty 31
5. Miejsce badania, a także kształtowania koherencji w procesie formułowania i wdrażania strategii 33
6. Koherencja strategii a strategiczna karta wyników 37
Rozdział II
Charakterystyka strategii marketingowych i personalnych 43
1. Strategie marketingowe – podobieństwa i różnice ujęć definicyjnych 43
2. Rodzaje strategii marketingowych 46
3. Wybrane wskaźniki oceny produktywności strategii marketingowych 53
4. Definicje strategii personalnej – analiza porównawcza 55
5. Warianty strategii personalnych 57
6. Przykładowe wskaźniki ewaluacji sprawności strategii personalnych 62
7. Egzemplifikacja związków między strategiami marketingowymi i personalnymi 67
Rozdział III
Metody kreowania stanu, struktury i dynamiki zatrudnienia pracowników a strategie marketingowe 79
1. Źródła pozyskiwania pracowników sprzedaży 79
1.1. Typy sprzedawców ze względu na zadania pracy 79
1.2. Zapotrzebowanie na personel ds. Sprzedaży w rozmaitych fazach procesu życia artykułu 81
1.3. Kategorie specjalistów implementujących strategię lidera, pretendentów i naśladowców rynkowych i eksploratorów niszy 84
1.4. Strategia asortymentu i strategia producenta a popyt na pracowników ds. Sprzedaży 86
1.5. Personel sprzedażowy do realizacji strategii rozwoju nowego towaru, strategii „push" i „pull" oraz strategii w układzie artykuł-rynek 87
2. Metody rekrutacji i doboru personelu ds. Sprzedaży 91
2.1. Przydatność poszczególnych form i metod rekrutacji pracowników ds. Sprzedaży do realizacji strategii marketingowych 91
2.2. Strategie marketingowe a modele selekcji pracowników ds. Sprzedaży 100
2.3. Wahania popytu na pracowników ds. Sprzedaży, generowane przez strategie marketingowe 101
Rozdział IV
Metody retencji pracowników a strategie marketingowe 104
1. Koncepcje i kryteria ewaluacji pracowników optymalne do wykonywanych strategii marketingowych 104
2. Metody szkoleniowe spójne z zadaniami na stanowiskach pracy związanych z marketingiem 112
3. Kształtowanie sposobów komunikowania się na potrzeby realizacji strategii marketingowych 120
4. Strategie marketingowe a typy kultur organizacyjnych 125
5. Wynagradzanie koherentne z wykonywanymi strategiami marketingowymi 132
5.1. Modele wynagradzania 133
5.2. Formy płacy 138
5.3. Premiowanie 141
5.4. Kształtowanie systemu wynagrodzeń pracowników ds. Sprzedaży – aspekty użyteczne 148
Rozdział V
sugestia metodyki określania koherencji metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowych. Faza przygotowawcza badania 152
1. Algorytm nowoczesnania badawczego 152
2. Uzasadnienie wyboru badanych organizacji, a także identyfikacja ich strategii 171
3. Przebieg badania pilotażowego i jego wpływ na metodykę badawczą 173
4. Badanie właściwe 173
Rozdział VI
Rezultaty przeprowadzonych badań empirycznych w zakresie koherencji 175
1. Rezultaty identyfikacji metod kreowania kapitału ludzkiego, używanych w badanych organizacjach, i ich koherencji ze strategiami marketingowymi 175
2. Poziomy koherencji a rentowność zatrudnienia 200
Zakończenie 203
Literatura 205
Spis rysunków 213
Spis tabel 215

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788378756040
Autor Dominika Kołodziej
Ilość stron 218
Rok wydania 2019
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 19,00 zł
Najwyższa cena 19,00 zł
W bazie od 01.02.2020
Data aktualizacji 14.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania przemyślanych decyzji o zakupie.

Bardzo nam przykro, ale obecnie brak dostępnych informacji o historii cen Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej (Audiobooki).

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej Dominika Kołodziej, które zostały pokazane poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów dostawy. Przed określeniem, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenie sklepu i nie zapomnij o doliczeniu ekstra kosztów jeśli istnieją. Odświeżanie katalogu propozycji cenowych ma miejsce co kilkanaście minut.

  • Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej Sklep on-line
    ★★★★★
    19,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Dominika Kołodziej

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...