Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf
Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf
Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf

24,70 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 24,70 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów internetowych w systemie Docero aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego z kategorii audiobooki kupisz w cenie 24,70 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 24,70 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
  • 9788378651017
  • Alicja Jurgiel-Aleksander
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
  • 265
  • 2013

Opis Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. Studium biograficzno-fenomenograficzne Autor Alicja Jurgiel-Aleksander Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-101-7 Rok wydania 2013 Gdańsk Wydanie 1 liczba stron 265 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9 Rozdział pierwszy. Doświadczenie edukacyjne we współczesnym dyskursie andragogicznym 15 1.1. Doświadczenie edukacyjne jako instrument racjonalizacji funkcjonowania człowieka w systemie społeczno-ekonomicznym 18 1.1.1. Edukacja dorosłych w służbie praktyk oświecania społeczeństwa 20 1.1.2. Edukacja dorosłych w służbie przygotowania pracowników na rynek pracy 26 1.2. Doświadczenie edukacyjne jako naturalnie wpisane w sposób bycia człowieka w świecie od dzieciństwa do starości 31 1.2.1 Wędrówka jako metafora życia i uczenia się 34 1.2.2. Upominanie się o dydaktykę biograficzną 37 1.3. Doświadczenie edukacyjne jako wyraz zaangażowania dorosłego w praktyki społeczne 39 1.3.1. Krytyka praktyk szkolnych 41 1.3.2. Biograficzne uczenie się – jaki dorosły, jakie praktyki edukacyjne? 46 1.4. Doświadczenie edukacyjne w cieniu refleksji nad znaczeniem edukacji dorosłych 55 Rozdział drugi. Możliwości badania doświadczenia edukacyjnego w świetle badań narracyjnych. Ustalenia metodologiczne 58 2.1. Identyfikacja sposobów rozumienia doświadczenia edukacyjnego w świetle podejścia interpretatywno-konstruktywistycznego 58 2.1.1. Potencjał poznawczy badań biograficznych i fenomenograficznych 60 2.1.2. Wywiad otwarty pogłębiony jako metoda gromadzenia informacji 70 2.2. Dorośli, którzy stali się studentami. Charakterystyka grupy badawczej i etapy prowadzenia badań w terenie 72 Rozdział trzeci. Narracyjne konstruowanie doświadczeń edukacyjnych w ciągu życia. Rezultaty analizy danych 77 3.1. Cykl budowania doświadczeń edukacyjnych i mechanizmy ich wytwarzania w świetle historii życia. Rezultaty analizy biograficznej 78 3.1.1. Narracja typu „Chciałabym osiągnąć więcej aniżeli moi rodzice", z eksponowaniem znaczenia środowiska wychowania i socjalizacji w dzieciństwie i młodości dla konstrukcji doświadczeń edukacyjnych w ciągu życia 79 3.1.1.1. Rozum poręczny w splocie pochodzenia społecznego i konieczności kształcenia 85 3.1.2. Narracja rodzaju „Dziś należy przypasować się do rynku pracy i postępu cywilizacyjnego" z eksponowaniem znaczenia kształcenia dla zdobywania doświadczeń edukacyjnych w ciągu życia 88 3.1.2.1. Wiara w moc prorynkowego kształcenia jako efekt internalizacji świata zewnętrznego jako ekonomicznego 95 3.1.3. Narracja rodzaju„Każdy dorosły z natury jest mądry", z eksponowaniem znaczenia dyspozycji do uczenia się jako wpisanych w kondycję człowieka 97 3.1.3.1. Pochwała codzienności i uczenie się zamiast nauczania 103 3.1.4. Narracja rodzaju „Muszę dać sobie szansę" z eksponowaniem znaczenia środowiska życia dla konstrukcji doświadczeń edukacyjnych w ciągu życia 106 3.1.4.1. Edukacja w środowisku życia i znaczenie relacji społecznych 112 3.1.5. Narracja rodzaju „Chcę być świadoma/świadomy tego, w czym uczestniczę", z eksponowaniem znaczenia studiowania dla konstrukcji doświadczeń edukacyjnych w ciągu życia 113 3.1.5.1. Niedokończona edukacja motorem studiowania 121 3.1.6. Edukacja dorosłych: od świata, który określa uczenie się, do uczenia się, które określa sposób życia 122 3.2. Od historii życia do rekonstrukcji koncepcji doświadczeń edukacyjnych. Rezultaty analizy fenomenograficznej 124 3.2.1. Doświadczenie edukacyjne jako rezultat przebywania w instytucji kształcącej i jako rezultat absorbcji wiedzy 126 3.2.1.1. Społeczne zapotrzebowanie na strukturalno-funkcjonalny wizerunek szkoły 129 3.2.2. Doświadczenie edukacyjne jako konsekwencja niedoświadczania edukacji trafnej do pragnień badanych na każdym etapie ich kształcenia 132 3.2.2.1. W poszukiwaniu koncepcji ergonomicznego uczenia się 135 3.2.3. Doświadczanie edukacyjne jako bycie w sytuacji podmiany zasobów 136 3.2.3.1. Aktywne uczenie się i dojrzałe studiowanie jako sposób życia 139 3.2.4. Biograficzny potencjał doświadczeń edukacyjnych 140 Rozdział czwarty. Jakie światy doświadczeń edukacyjnych „zamieszkują" i współtworzą dorośli? Implikacje andragogiczne 143 4.1. Świat instytucjonalnego kształcenia zorientowanego utylitarnie jako recepta na zapobieganie alienacji dorosłych. Pytanie o dydaktykę dorosłych 144 4.2. Świat codzienności bez szkoły i instrumentalnego uczenia się poza szkołą. Próba„humanizacji" dyskursu andragogicznego czy powrót do należycie znanych praktyk? 148 4.3. Świat społeczno-kulturowego budowania doświadczeń edukacyjnych. Dynamika uczenia się przez całe życie 151 4.4. Od koncepcji doświadczenia edukacyjnego do znaczenia edukacji w życiu człowieka 154 Podsumowanie 156 Bibliografia 161

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN 9788378651017
Autor Alicja Jurgiel-Aleksander
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Ilość stron 265
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 24,70 zł
Najwyższa cena 24,70 zł
W bazie od 28.08.2017
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.

Na tę chwilę nie mamy historycznych danych cenowych dla produktu Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, które są przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów dostawy. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Co kilka minut odbywa się aktualizacja katalogu propozycji cenowych.

  • Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Doświadczenie edukacyjne w perspektywie andragogicznej. studium biograficzno-fenomenograficzne, AZ#16860B5CEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    24,70 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Produkty powiązane

El espanol es fácil. siglo xxi Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Nie)prawda w literaturze i sztuce Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...