Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik odnajdzie odpowiedź w niniejszej książce.
Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując jednocześnie opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy sprawnego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie i problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.
Książka gromadzi dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.
ISBN: 9788301143923
Kod paskowy: 9788301143923
Autorzy: Murdoch Anna
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 248
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.4
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując jednocześnie opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy sprawnego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie i problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.
Książka gromadzi dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.
ISBN: 9788301143923
Kod paskowy: 9788301143923
Autorzy: Murdoch Anna
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 248
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.4
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka