1.1. Kryteria wyboru tekstów narracyjnych
1.1.1. Kryteria ogólne wyboru tekstów narracyjnych
1.1.2. Kryteria językowe wyboru tekstów narracyjnych
1.2. Adaptacja tekstów narracyjnych
1.3. Metodyka pracy z tekstem narracyjnym
1.3.1. Wprowadzenie tekstu narracyjnego
1.3.2. Narracja tekstu i jego inscenizacja
1.3.2.1. Przygotowanie do opowiadania
1.3.2.2. Aktywności poprzedzające narrację tekstu
1.3.2.3. Opowiadanie contra czytanie
1.3.2.4. Opowiadanie interaktywne
1.3.2.5. Inscenizacja tekstów narracyjnych
1.3.2.6. Kreatywne formy reprodukcji treści tekstu narracyjnego
1.3.2.7. Fantasy trips / Fantasiereisen jako forma narracji
1.3.2.8. Wizualizacja treści tekstu narracyjnego
1.3.3. Utrwalenie treści tekstu narracyjnego i jego elementów językowych
2. PROPOZYCJE DYDAKTYZACJI BAJEK I OPOWIADAŃ DO NAUKI JĘZYKA NIEMIECKIEGO DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM2.1. Die kleine Raupe Nimmersatt
2.2. Rübenziehen
2.3. In einem dunklen, dunklen Wald
2.4. Kim und eine kleine Hexe
2.5. Der Löwe und die Maus
2.6. Der Hase und die Schildkröte
2.7. Bobby will ein Schneemann werden
2.8. Vom dicken, fetten Pfannkuchen
2.9. Der Osterhase
2.10. Ein kleiner Spatz und die vier Jahreszeiten
2.11. Das hässliche Entlein
2.12. Der Tannenbaum
2.13. Die drei kleinen Schweinchen
2.14. Goldlöckchen und die drei Bären
2.15. Das kleine, rote Huhn