Chcesz prowadzić interesy z partnerami zagranicznymi? wytwarzać korzystną korespondencję w swojej firmie? Być wizytówką producenta dla której pracujesz? Ta książka na pewno ułatwi ci to zadanie. Pokaźne zainteresowanie znajomością zasad korespondencji w języku angielskim to nie moda, lecz potrzeba naszych czasów, a dodatkowo znaczny wymóg w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach. Z niniejszej książki mogą korzystać z reguły osoby znające język angielski na poziomie średniozaawansowanym i wyżej. Jeszcze osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z językiem na gotowych przykładach będą mogły napisać podobne pisma. Nabierz pewności w pisaniu pism biznesowych Książka posiada gotowe do użycia przykłady najważniejszych dokumentów, pism, zapytań, itp. Jednym słowem wszystko to, co korespondencyjny świat biznesu oczekiwać będzie od Ciebie. Dzięki tej publikacji będziesz łatwo mógł napisać korespondencję w języku angielskim eliminując ryzyko popełnienia kłopotliwych błędów. Warto więc posiadać taką pozycję pod ręką.
Tytuł Wzory Pism Biznesowych w Języku Angielskim Autor Anna Piekarczyk Język polski Wydawnictwo Eprofess ISBN 978-83-63435-13-4 Rok wydania 2009 liczba stron 68 Format mobi, epub, pdf Spis treści
- Wstęp
- Określenia oraz skróty użytkowane w korespondencji
- Pisma oficjalne - podstawowe zwroty i wyrażenia
- Podanie o pracę / List motywacyjny. Najpotrzebniejsze zwroty i wyrażenia
- Email o pracę
- Odpowiedź na list motywacyjny i CV
- List z wypowiedzeniem umowy o pracę
- Akceptacja rezygnacji z pracy
- List odrzucający kandydata do pracy
- Informacja o odejściu pracownika
- CV
- Klauzula o ochronie danych osobowych
- Zmiana adresu producenta
- Przeprosiny za nieobecność
- Prośba o urlop
- Rezerwacja pokoju hotelowego
- Zamówienie towaru
- Potwierdzenie zlecenia / zamówienia
- Anulowanie zamówienia
- Podziękowanie za dokonanie zamówienia
- Faktura
- Fax
- Email z informacją o nieobecności
- Lista zamówień
- Informacja o zatrudnieniu
- Prośba o referencje
- List z referencjami
- Krótka informacja o zastąpieniu osoby w firmie
- Umowa o pracę
- Informacja o pracowniku / zatrudnieniu pracownika
- Wezwanie do zapłaty
- Zaproszenie na oficjalne przyjęcie
- Informacja o awansie
- Reklamacja dotycząca jakości towaru
- Odpowiedź na reklamację
- Podziękowanie za zatrudnienie
- Zapytanie o artykuł / usługę
- Informacja o wzroście cen produktów