Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations
Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations
Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations

Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations

26,99 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 26,99 zł

Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w naszej bazie aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations Ewa Hope z kategorii audiobooki kupisz w cenie 26,99 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 26,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788379304288
  • Ewa Hope
  • Difin
  • 172
  • 2013

Opis Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations

Jeszcze do niedawna naturalnym było użytkowanie określenia „etosu zawodowego" – i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej – rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, ale wyrażała się dodatkowo w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, standardowego dla danego zawodu systemu wartości. Czy teraz mówienie o etosie zawodowym to anachronizm? Autor: Kiedy zaczynałam zgłębiać tajniki public relations, zadziwiła mnie wielka ilość negatywnych opinii o specjalistach PR – a i pośrednio – o samej dziedzinie w mediach, wśród menedżerów i pracowników uczelni. Nie zniechęciło to mnie do dalszych eksploracji, lecz dało do myślenia… Skąd taka fatalna opinia o PR-owcach, dlaczego tyle w świadomości społecznej niedobrych skojarzeń, błędnych opinii, fałszywych wyobrażeń o tym, czym zajmują się specjaliści public relations? Czy w społeczeństwie jest aż tylu tych nieszczęsnych PR-owców, jest to tak rozpowszechniony zawód, że społeczeństwo mogło wyrobić sobie opinie na podstawie własnych doświadczeń zawodowych, ze współpracy z nimi, z bezpośrednich kontaktów? Chyba jednak nie, ale…
Tytuł Etyka w zawodzie specjalistów public relations Autor Ewa Hope Język polski Wydawnictwo Difin ISBN 978-83-7930-428-8 Rok wydania 2013 liczba stron 172 Format pdf Spis treści

Wprowadzenie

• Zawód PR-owca w świadomości społecznej, czyli jak jesteśmy postrzegani
• między medycyną a fryzjerstwem, czyli jak dziennikarze kreują rzeczywistość public relations
• Mea culpa, czyli jak samo środowisko PR-owców przyczynia się do budowania negatywnych stereotypów
• Pijarowanie kiełbas, czyli jak środowisku PR-owców przyprawia się gębę
• Budowanie etosu zawodu PR-owca, czyli co zrobić, by było lepiej

1. PR w służbie publicznej
Dlaczego public relations musi być etyczne? Założenia teoretyczne
1.1. Uwarunkowania zewnętrzne działań PR
1.2. Aspekt społeczny zawodu PR-owca
1.3. Definiowanie działań public relations
1.4. Etyka w public relations
1.5. Relacje miedzy PR a CSR
1.6. Beneficjenci działań PR
1.7. Odpowiedzialność
1.8. Zaufanie
1.9. Reputacja

2. Ekonomia a etyka
Czy homo oeconomicus kieruje się wartościami etycznymi?
2.1. Etyka a moralność. Czy współcześnie moralność odgrywa wyraźną rolę w pracy zawodowej? 2.2. Etyka w biznesie. Czy wartości i normy etyczne ułatwiają, czy przeszkadzają w biznesie?

3. Kultura a etyka
Czy kultura warunkuje nasze zachowania moralne?
3.1. Wpływ religii na podejmowanie decyzji w biznesie. Czy przekonania religijne usprawniają, czy utrudniają życie zawodowe, prowadzenie działalności gospodarczej?
3.2. Normy społeczne – czy zasady są po to, żeby je łamać?
3.3. Normy obyczajowe w pracy specjalisty PR, czy dobre maniery są konieczne w działalności public relations?
3.3.1. Prawidłowe maniery w public relations
3.3.2. Formy zwracania się
3.3.3. Punktualność
3.3.4. Uprzejmość
3.4. Kompetencje komunikacyjne – czy upraszczają realizację zadań zawodowych PR?

4. Etyka w public relations
Czy przestrzeganie podstawowych wartości etycznych pomaga w efektywnych – ładnych działaniach public relations?
4.1. Brak odpowiedzialności. Czy zawód? omnibus przyczyną grzechów praktyków PR?
4.2. Zasada odpowiedzialności – czy specjalista public relations to adwokat, ambasador, czy budowniczy porozumienia?
4.3. Przestrzeganie zasad etyki w zawodzie PR-owca – czy regulacje instytucjonalne mogą być gwarancją rzetelności zawodowej?

5. Zawód PR-owca w społeczeństwie
Czy więcej pokus i zagrożeń dla społeczeństwa, czy więcej szans na ulepszone funkcjonowanie organizacji w społeczeństwie?
5.1. Trudności zawodu
5.2. Specjalista PR w agencji public relations
5.2.1. „Czarny PR"
5.2.2. Sprzeczność interesów
5.3. Specjalista public relations – dział w firmie
5.4. Dziennikarz jako specjalista public relations – czyli pies i kot w jednym

6. Zawód PR-owca dla społeczeństwa
Czy specjalista public relations to zawód w służbie społecznej?
6.1. Rola public relations w budowaniu społeczeństwa demokratycznego, czyli jak wspierać obywatelskość
6.2. Kampanie polityczne – czy muszą opierać się na deprecjonowaniu przeciwników politycznych?
6.3. Internet – agora XXI wieku czy globalny śmietnik?
6.3.1. „Wzbierająca fala", która może zatopić
• Listy dyskusyjne
• Sklepy PR online
• Portale społecznościowe
• Blogi jako forma edukowania, promowania
6.3.2. „Wzbierająca fala", która może wynieść na szczyty
6.3.3. Zagrożenia internetowe dla profesjonalizmu public relations

7. Budowanie standardów etycznych w działalności public relations
Konieczność czy możliwość?

7.1. Kodeksy etyczne – czy mogą być traktowane jako drogowskazy w pracy specjalisty PR?
7.1.1. Typy kodeksów etyki zawodowej
7.1.2. Idea kodeksów zawodowych
7.1.3. Kodeksy public relations
7.1.4. Karać czy upowszechniać prawidłowe zasady
7.2. Stowarzyszenia branżowe jako strażnicy profesjonalizmu i rzetelności zawodowej
7.3. Rada Etyki Public Relations jako propagator standardów etycznych
7.4. Uczelnie jako wychowawcy specjalistów public relations

8. Dylematy etyczne
Jak byście się Państwo zachowali, gdyby zdarzyło się Wam być w podanych sytuacjach i co sądzicie o takim innowacyjnaniu?
9. Dekalog specjalisty public relations

Bibliografia

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788379304288
Autor Ewa Hope
Wydawnictwo Difin
Ilość stron 172
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 26,99 zł
Najwyższa cena 26,99 zł
W bazie od 29.03.2017
Data aktualizacji 23.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwala użytkownikowi na analizę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, obecnie brak dostępnych informacji o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations Ewa Hope, pokazanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Aktualizacja listy ofert następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations Sklep on-line
    ★★★★★
    26,99 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Ewa Hope

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...