Wprowadzenie
• Zawód PR-owca w świadomości społecznej, czyli jak jesteśmy postrzegani
• między medycyną a fryzjerstwem, czyli jak dziennikarze kreują rzeczywistość public relations
• Mea culpa, czyli jak samo środowisko PR-owców przyczynia się do budowania negatywnych stereotypów
• Pijarowanie kiełbas, czyli jak środowisku PR-owców przyprawia się gębę
• Budowanie etosu zawodu PR-owca, czyli co zrobić, by było lepiej
1. PR w służbie publicznej
Dlaczego public relations musi być etyczne? Założenia teoretyczne
1.1. Uwarunkowania zewnętrzne działań PR
1.2. Aspekt społeczny zawodu PR-owca
1.3. Definiowanie działań public relations
1.4. Etyka w public relations
1.5. Relacje miedzy PR a CSR
1.6. Beneficjenci działań PR
1.7. Odpowiedzialność
1.8. Zaufanie
1.9. Reputacja
2. Ekonomia a etyka
Czy homo oeconomicus kieruje się wartościami etycznymi?
2.1. Etyka a moralność. Czy współcześnie moralność odgrywa wyraźną rolę w pracy zawodowej? 2.2. Etyka w biznesie. Czy wartości i normy etyczne ułatwiają, czy przeszkadzają w biznesie?
3. Kultura a etyka
Czy kultura warunkuje nasze zachowania moralne?
3.1. Wpływ religii na podejmowanie decyzji w biznesie. Czy przekonania religijne usprawniają, czy utrudniają życie zawodowe, prowadzenie działalności gospodarczej?
3.2. Normy społeczne – czy zasady są po to, żeby je łamać?
3.3. Normy obyczajowe w pracy specjalisty PR, czy dobre maniery są konieczne w działalności public relations?
3.3.1. Prawidłowe maniery w public relations
3.3.2. Formy zwracania się
3.3.3. Punktualność
3.3.4. Uprzejmość
3.4. Kompetencje komunikacyjne – czy upraszczają realizację zadań zawodowych PR?
4. Etyka w public relations
Czy przestrzeganie podstawowych wartości etycznych pomaga w efektywnych – ładnych działaniach public relations?
4.1. Brak odpowiedzialności. Czy zawód? omnibus przyczyną grzechów praktyków PR?
4.2. Zasada odpowiedzialności – czy specjalista public relations to adwokat, ambasador, czy budowniczy porozumienia?
4.3. Przestrzeganie zasad etyki w zawodzie PR-owca – czy regulacje instytucjonalne mogą być gwarancją rzetelności zawodowej?
5. Zawód PR-owca w społeczeństwie
Czy więcej pokus i zagrożeń dla społeczeństwa, czy więcej szans na ulepszone funkcjonowanie organizacji w społeczeństwie?
5.1. Trudności zawodu
5.2. Specjalista PR w agencji public relations
5.2.1. „Czarny PR"
5.2.2. Sprzeczność interesów
5.3. Specjalista public relations – dział w firmie
5.4. Dziennikarz jako specjalista public relations – czyli pies i kot w jednym
6. Zawód PR-owca dla społeczeństwa
Czy specjalista public relations to zawód w służbie społecznej?
6.1. Rola public relations w budowaniu społeczeństwa demokratycznego, czyli jak wspierać obywatelskość
6.2. Kampanie polityczne – czy muszą opierać się na deprecjonowaniu przeciwników politycznych?
6.3. Internet – agora XXI wieku czy globalny śmietnik?
6.3.1. „Wzbierająca fala", która może zatopić
• Listy dyskusyjne
• Sklepy PR online
• Portale społecznościowe
• Blogi jako forma edukowania, promowania
6.3.2. „Wzbierająca fala", która może wynieść na szczyty
6.3.3. Zagrożenia internetowe dla profesjonalizmu public relations
7. Budowanie standardów etycznych w działalności public relations
Konieczność czy możliwość?
7.1. Kodeksy etyczne – czy mogą być traktowane jako drogowskazy w pracy specjalisty PR?
7.1.1. Typy kodeksów etyki zawodowej
7.1.2. Idea kodeksów zawodowych
7.1.3. Kodeksy public relations
7.1.4. Karać czy upowszechniać prawidłowe zasady
7.2. Stowarzyszenia branżowe jako strażnicy profesjonalizmu i rzetelności zawodowej
7.3. Rada Etyki Public Relations jako propagator standardów etycznych
7.4. Uczelnie jako wychowawcy specjalistów public relations
8. Dylematy etyczne
Jak byście się Państwo zachowali, gdyby zdarzyło się Wam być w podanych sytuacjach i co sądzicie o takim innowacyjnaniu?
9. Dekalog specjalisty public relations
Bibliografia
Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations
26,99 zł
Specjalna okazja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 26,99 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w naszej bazie aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations Ewa Hope z kategorii audiobooki kupisz w cenie 26,99 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 26,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations
Jeszcze do niedawna naturalnym było użytkowanie określenia „etosu zawodowego" – i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej – rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, ale wyrażała się dodatkowo w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, standardowego dla danego zawodu systemu wartości. Czy teraz mówienie o etosie zawodowym to anachronizm? Autor: Kiedy zaczynałam zgłębiać tajniki public relations, zadziwiła mnie wielka ilość negatywnych opinii o specjalistach PR – a i pośrednio – o samej dziedzinie w mediach, wśród menedżerów i pracowników uczelni. Nie zniechęciło to mnie do dalszych eksploracji, lecz dało do myślenia… Skąd taka fatalna opinia o PR-owcach, dlaczego tyle w świadomości społecznej niedobrych skojarzeń, błędnych opinii, fałszywych wyobrażeń o tym, czym zajmują się specjaliści public relations? Czy w społeczeństwie jest aż tylu tych nieszczęsnych PR-owców, jest to tak rozpowszechniony zawód, że społeczeństwo mogło wyrobić sobie opinie na podstawie własnych doświadczeń zawodowych, ze współpracy z nimi, z bezpośrednich kontaktów? Chyba jednak nie, ale…
Tytuł Etyka w zawodzie specjalistów public relations Autor Ewa Hope Język polski Wydawnictwo Difin ISBN 978-83-7930-428-8 Rok wydania 2013 liczba stron 172 Format pdf Spis treści
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations | |
---|---|
Kategoria | Audiobooki |
ISBN | 9788379304288 |
Autor | Ewa Hope |
Wydawnictwo | Difin |
Ilość stron | 172 |
Rok wydania | 2013 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 26,99 zł |
Najwyższa cena | 26,99 zł |
W bazie od | 29.03.2017 |
Data aktualizacji | 23.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja monitorowania historii cen pozwala użytkownikowi na analizę wartości towaru na przestrzeni czasu.
Przepraszamy, obecnie brak dostępnych informacji o historii cen tego produktu.
Przepraszamy, obecnie brak dostępnych informacji o historii cen tego produktu.
Recenzje / opinie
Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!
Znalezione oferty w bazie
W cenach ofert dla Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations Ewa Hope, pokazanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Aktualizacja listy ofert następuje co kilka / kilkanaście minut.
-
Ewa hope Etyka w zawodzie specjalistów public relations (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★26,99 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Ewa Hope
Produkty powiązane
Inne z kategorii Audiobooki
Sprawdź produkty z kategorii audiobooki najpopularniejszych marek:
Popularne marki:
Audiobooki
Armoryka,
Audiobooki
Harlequin,
Audiobooki
Infor PL,
Audiobooki
Novae Res,
Audiobooki
Universitas,
Audiobooki
Uniwersytet Śląski,
Audiobooki
Wolters Kluwer Polska SA,
Audiobooki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego,
Audiobooki
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Audiobooki
Wydawnictwo e-bookowo
Ostatnio zaktualizowane:
- Krew Dahaku
- Listy z Birmy i Chin
- Opowieści niepokojące
- Napoleon v Cena zniszczenia wzrost i załamanie nazistowskiej gospodarki
- Jak przekształcić cień w sile dzięki unikalnej energii każdej z czakr
- Gravity Falls: The Book of Bill Alex Hirsch
- Goalie
- Uśmiech Dalinki
- Niewidzialne oczy
- Święta ze śmiercią