Handel internetowy
Handel internetowy
Handel internetowy
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Handel internetowy

30,32 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 30,32 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów internetowych w bazie danych Docero aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Handel internetowy Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 30,32 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 30,32 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788382204339
  • miękka

Opis Handel internetowy

Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a przystępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i wymaganiach współczesnych konsumentów.Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w środowisku cyfrowym, zdominowanym przez nowoczesne technologie.

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Podstawę źródłową rozważań stanowi pokaźna literatura przedmiotu i wyniki własnych badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Badaniami objęto konsumentów z Polski, a także pięciu innych krajów europejskich – z Białorusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i Włoch.

Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego, a także postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów.Książka wpisuje się w wyjątkowo aktualny i ważny trend rozważań związanych z trans- formacją biznesu w erze technologii cyfrowych.

Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirująca dla przedstawicieli świata nauki – badaczy zajmujących się tą problematyką, użyteczna dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce oraz wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarządzania oraz na studiach podyplomowych, poświęconych problematyce e-commerce.Praca dotyczy wyraźnych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów, a także zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, których zadaniem jest przypasowanie się do pragnień nowej generacji nabywców.

Silną stroną pracy, jej stroną oryginalną, są przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma wymiar międzynarodowy.Z recenzji prof. Henryka Mruka

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Handel internetowy
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788382204339
Oprawa miękka
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 30,32 zł
Najwyższa cena 30,32 zł
W bazie od 16.05.2021
Data aktualizacji 11.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji zakupowych.

Bardzo nam przykro, obecnie brak dostępnych danych na temat historii cen produktu Handel internetowy (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Handel internetowy Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, które są przedstawione poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki. Zanim dokonsz zakupu, zorientuj się w renomie firmy i nie zapomnij o możliwości doliczenia dodatkowych kosztów. Katalog ofert jest cyklicznie aktualizowana, co kilka / kilkanaście minut.

  • Handel internetowy (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Handel internetowy Sklep on-line
    ★★★★★
    30,32 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Branding krótkie wprowadzenie 29
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Umysł, mózg i wolna wola Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Influencer Marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...