Dziennikarstwo i media w sferze życia publicznego
1.1. Mass media a nasza aktywność polityczna
1.1.1. Media kreatorami życia społecznego?
O sile i sprawności wpływów świata przedstawionego – w kształcie
1.1.2. Udział środków masowej informacji w procesie politycznej socjalizacji
1.1.3. Sposób portretowania pań w mediach a proces uczenia się ról politycznych
1.2. Rola dziennikarzy w procesie konstruowania przekazów medialnych
1.2.1. Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania cyklu tworzenia relacji dziennikarskiej
1.2.2. Kilka refleksji o subiektywizacji w kształtowaniu przekazów medialnych
1.2.2.1. Dziennikarz jako selekcjoner informacji
1.2.2.2. Orientacje i postawy pracowników redakcji a formowanie treści medialnych
Rozdział drugi
Specjalista czy wojownik? Politycy – jacy są?
Wizerunki polityków w oczach dziennikarzy
2.1. O walorach moralnych i kompetencyjnych polityków – parametry osób uczestniczących w życiu politycznym z perspektywy dziennikarzy
2.2. Współdziałanie i szybkość podejmowania decyzji – czyli kilka słów o faktycznych umiejętnościach polityków
2.3. Polityk egoaltruistyczny? Charakterystyka motywów angażowania się w działalność polityczną
2.4. Politykujący wojownicy i społeczniczki. Role poselskie realizowane poprzez polityków
Rozdział trzeci
Politycy – jacy powinni być? Profil l właściwości pożądanych u polityków w świetle pragnień dziennikarzy
3.1. Po pierwsze: uczciwość... Konstrukt psychicznego wyposażenia „dobrego" polityka
3.2. O umiejętnościach zawodowych polityków – postulatywnie
3.3. Wzorzec/antywzorzec motywów skłaniających do aktywności politycznej
...