Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls
Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls
Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls
Audiobooki Impuls

Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls

36,10 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 36,10 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów internetowych w bazie aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls Impuls z kategorii audiobooki kupisz w cenie 36,10 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 36,10 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Impuls
  • 9788375878929
  • Beata Jachimczak
  • Impuls
  • 241
  • 2012

Opis Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls

Tytuł Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania jednostkowego dzieci przewlekle chorych Podtytuł Z badań uczniów klas 3 szkół podstawowych Autor Beata Jachimczak Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-892-9 Rok wydania 2011 Kraków Wydanie 1 liczba stron 250 Format pdf Spis treści Wstęp.......... 9
Przewlekła choroba jako czynnik determinujący funkcjonowanie
dziecka w bliższym i dalszym środowisku.............. 13
Paradygmaty konstruowania modeli choroby przewlekłej........... 16
Integracyjny model choroby Ivana B. Plessa i Philipa Pinkertona........ 17
Model choroby jako kryzysu życiowego – Rudolf H. Moos
i Vivien D. Tsu.......... 19
Model choroby przewlekłej jako ryzyka i plastyczności........... 21
Transakcyjny model stresu i radzenia sobie z nim............. 22
Pojęcie choroby przewlekłej. Skala zjawiska wśród dzieci.......... 23
Choroby przewlekłe wieku dziecięcego............ 28
Charakterystyka wybranych (będących z reguły podstawą orzeczenia
o potrzebie nauczania jednostkowego) chorób przewlekłych
wśród dzieci............. 30
Charakterystyka dziecka przewlekle chorego......... 36
Psychologiczne następstwa choroby.......... 43
Znaczenie rodziny w rozwoju dziecka.......... 47
Model strukturalny Salvadora Minuchina............. 49
Model kołowy Davida H. Olsona.......... 52
Model systemowy Williama R. Beaversa......... 53
Model McMastera........ 54
Model Murraya Bowena............ 55
Funkcjonowanie rodziny w kontekście teorii przywiązania............. 57
Środowisko rodzinne dziecka chorego.............. 59
Rozwój społeczny dziecka przewlekle chorego............ 65
Zachowania przypasowawcze w sytuacji przewlekłej choroby............. 66
Środowisko rodzinne i pozarodzinne a rozwój społeczny dziecka......... 70
Środowisko szkolne i rówieśnicze a rozwój społeczny dziecka.............. 73
Kształcenie dzieci w klasach I–III szkół podstawowych......... 79
Organizacja edukacji wczesnoszkolnej w szkole ogólnodostępnej.... 81
Czynniki warunkujące wydajność kształcenia.............. 87
Charakterystyka dziecka w młodszym wieku szkolnym......... 90
Kształcenie uczniów przewlekle chorych.............. 97
Kształcenie w szkole ogólnodostępnej (w tym w integracyjnej)..... 103
Kształcenie w szkole szpitalnej........... 108
Nauczanie jednostkowe........... 110
Przepisy prawne i organizacyjne dotyczące nauczania indywidualnego........... 110
Kwalifikacja dzieci do nauczania indywidualnego.......... 113
Organizacja cyklu dydaktyczno-wychowawczego w nauczaniu indywidualnym........ 115
Założenia badań własnych.......... 123
Cel, problematyka badawcza i hipotezy badawcze.............. 124
Cel badań.............. 124
Pytania i hipotezy badawcze............. 125
Metody badawcze.......... 128
Metoda sondażu diagnostycznego............ 129
Teren i organizacja badań.............. 137
Charakterystyka badanych grup........ 139
Płeć a zachowanie dopasowawcze i osiągnięcia szkolne badanych dzieci......... 146
Zasady opracowania wyników badań............ 149
Poziom kompetencji szkolnych i zachowania przypasowawczego
dzieci nauczanych indywidualnie......... 151
Podstawowe charakterystyki statystyczne badanych zmiennych.... 151
Efekty trzyletniego nauczania jednostkowego w zakresie
edukacji polonistycznej.............. 155
Efekty trzyletniego nauczania indywidualnego w zakresie
edukacji matematycznej............. 159
Poziom niezależnego funkcjonowania społecznego dzieci
nauczanych indywidualnie i w klasie szkolnej............ 164
Poziom zaburzeń zachowania dzieci nauczanych
indywidualnie i w klasie szkolnej.............. 175
Poziom zachowania dopasowawczego a kompetencje
z zakresu edukacji polonistycznej dzieci nauczanych
indywidualnie............ 191
Poziom zachowania przystosowawczego
a kompetencje z zakresu edukacji matematycznej
dzieci nauczanych indywidualnie........ 216
Wnioski i podsumowanie.............. 237
Bibliografia........ 241
Netografia.......... 249

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls
Kategoria Audiobooki
Marka Impuls
ISBN 9788375878929
Autor Beata Jachimczak
Wydawnictwo Impuls
Ilość stron 241
Rok wydania 2012
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 36,10 zł
Najwyższa cena 36,10 zł
W bazie od 17.09.2013
Data aktualizacji 16.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji o zakupie.

Na tę chwilę nie posiadamy danych historycznych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls Impuls nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim wybierzesz, gdzie zakupić produkt, zapoznaj się z opiniami na temat firmy i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Katalog propozycji cenowych jest regularnie odświeżana, co kilkanaście minut.

  • Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych Impuls Sklep on-line
    ★★★★★
    36,10 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Impuls

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...