Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf
Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf
Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf

30,40 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 30,40 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w naszym systemie aby wyszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf Izabela Sztangret z kategorii audiobooki kupisz w cenie 30,40 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 30,40 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788378752967
  • Izabela Sztangret
  • 283
  • 2016

Opis Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych Autor Izabela Sztangret Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-296-7 Rok wydania 2016 Katowice liczba stron 283 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział I
Zarządzanie wiedzą marketingową w organizacji sieciowej – aspekty teoretyczne 21
1. Koncepcje wiedzy i zarządzania wiedzą w organizacji 21
1.1. Podejście japońskie 31
1.2. Podejście procesowe 35
1.3. Podejście zasobowe 41
1.4. Podejście integralne/holistyczne 48
2. Modele sieci wartości a wiedza marketingowa 52
3. Koncepcje zarządzania wiedzą marketingową 58
3.1. Procesowe ujęcie zarządzania wiedzą marketingową 61
3.2. Strukturalne ujęcie zarządzania wiedzą marketingową 65
4. Wiedza marketingowa w strukturach sieciowych 69
4.1. Wiedza, umiejętności i kompetencje marketingowe przedsiębiorstwa i jego partnerów 70
4.2. Wiedza marketingowa jako przedmiot relacji z klientem 76
Rozdział II
Systemy i narzędzia zarządzania wiedzą marketingową 83
1. Zespoły wiedzy, podmioty i ich relacje 83
1.1. Praktycy, konstruktorzy, dowódcy wiedzy w systemach zarządzania wiedzą marketingową. Domeny uczestników wspólnoty jako determinanta pozycji w sieci wiedzy 88
1.2. Community of Practice jako forma wspólnoty praktyków wiedzy marketingowej 91
2. Wiedza marketingowa jako determinanta pozycji negocjacyjnej partnerów sieci 98
3. Praktyki służące rozwijaniu wiedzy i ich narzędzia (na przykładzie sektora IT) 108
3.1. Narzędzia wspólnot wiedzy oparte na technikach informatycznych 109
3.2. Marketing relacyjny i komunikacja marketingowa jako formy kreowania i dyfuzji wiedzy 118
3.3. Stan B+R w sektorze IT jako wyraz zarządzania wiedzą marketingową 124
3.4. Dostawcy usług badawczych dla sektora IT w Polsce 127
3.5. Zewnętrzne wsparcie dla zarządzania wiedzą 129
Rozdział III
Związki sieciowe firm w procesach kształtowania, komunikacji i wymiany systemowych produktów informatycznych 140
1. Struktury sieciowe i ich produkty – identyfikacja kategorii badawczej 140
2. Motywy rozwoju relacji sieciowych w świetle systemowych korzyści produktów informatycznych 145
3. Systemowe produkty informatyczne i ich modele 149
3.1. Pojęcie i parametry produktów informatycznych 149
3.2. Modele teoretyczne systemowych produktów informatycznych 155
4. Międzysektorowy i subsektorowy ekosystem biznesu informatycznego a podmioty relacji sieciowych na wybranym przykładzie subsieci 161
5. Charakter relacji i zasady współpracy w sektorze IT 172
5.1. Centra kompetencyjne jako podmioty dyfuzji wiedzy 172
5.2. System kooperacji kwalifikowanej w sektorze IT 175
5.3. Efekty dyfuzji i interuprocesowienia wiedzy w relacjach podmiotów sektora produktów IT i partnerów sfery handlu 190
Rozdział IV
Klient w sieci wiedzy przedsiębiorstw sektora produktów informatycznych 194
1. Metasegmenty docelowe sektora IT w Polsce 194
2. Najwięksi dostawcy rozwiązań i usług IT dla segmentów biznesowych w Polsce − ujęcie ilościowe i jakościowe 197
3. Sposoby i narzędzia współkreowania artykułu systemowego w relacjach opartych na wiedzy, przedsiębiorstwo – klient finalny/użytkownik 207
3.1. Praktyki kreowania rynków i współpracy z klientem w firmie Intel 207
3.2. Klienckie wspólnoty wiedzy w firmie Microsoft 209
3.3. Centra klienckiego kreowania produktu w firmie HP 212
3.4. Sposoby usieciowienia wiedzy w firmie Apple 214
3.5. Praktyki kreowania wiedzy w firmie IBM 216
3.6. Sposoby kreowania wiedzy we wspólnotach podmiotów poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci 219
Rozdział V
Model procesu i struktury zarządzania wiedzą marketingową w organizacjach sieciowych systemowych produktów IT 227
1. Organizacja i model badawczy, metody, narzędzia i próba badawcza 227
2. Holistyczny model zarządzania wiedzą marketingową przedsiębiorstw sektora IT 236
3. Profil relacji sieciowych podmiotów multisektora IT 240
4. Model budowy kompetencji marketingowych na przykładzie wybranej sieci 243
5. Profil kooperanckich i klienckich wspólnot wiedzy w grupie promotorów, podmiotów poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci 244
Zakończenie 249
Załącznik 253
Bibliografia 255
Spis rysunków 279
Spis tabel 281

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788378752967
Autor Izabela Sztangret
Ilość stron 283
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 30,40 zł
Najwyższa cena 30,40 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 11.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości towaru w czasie.

Przepraszamy, na chwilę obecną nie ma dostępnych danych z historią cen Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf (Audiobooki).

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf Izabela Sztangret, które są pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów przesyłki. Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z renomą firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Odświeżanie listy sklepów z ofertami ma miejsce co kilka / kilkanaście minut.

  • Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    30,40 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Izabela Sztangret

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...