Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej

Ostatnia cena
51,99 zł

Informacje na temat ofert

Aktualnie nie jest możliwe odnalezienie w sklepach Docero ofert dla produktu Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej, który należy do dziale biznes, ekonomia. Ostatnio zarejestrowana cena wyniosła 51,99 zł i została zanotowana w systemie dnia 18.09.2024. Serdecznie zapraszamy do odwiedzin naszej porównywarki w przyszłości.

Zobacz opis produktu
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia

Opis Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa wyjątkowo widoczną kwestią. Nieraz chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z towaru na towar - staw...

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej
Kategoria Biznes, ekonomia
Aktualnych ofert 0
Najniższa cena -
Najwyższa cena -
W bazie od 10.09.2024
Data aktualizacji 18.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu -

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Przepraszamy, obecnie brak aktualnych danych o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla produktu Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej nie wliczają w siebie ewentualnych wydatków związanych z wysyłką. Przed zakupem, pozyskaj informacje o renomie firmy i nie zapomnij o możliwości doliczenia innych kosztów. Odświeżanie listy sklepów następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Na chwilę obecną nie mamy dostępnych ofert dla Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Proszę sprawdź ponownie później.

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...