Jeżeli zajmujesz się sprzedażą albo po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...
Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?
Tak naprawdę najistotniej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swych klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć, czego skrupulatnie chcą konsumenci? Odpowiedź tkwi w zrozumieniu, jak działa nasz umysł w momencie podejmowania decyzji o zakupie. I tutaj z pomocą może przyjść Ci "Klucz do umysłu klienta" będący kompletnym przewodnikiem, który bez zbędnego lania wody przeprowadzi Cię od "nie" do "tak" w sprzedaży.
Z książki tej dowiesz się m.in.:
- jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta.
- poznasz prawdziwą szkołę zadawania pytań, które naprowadzą Twojego rozmówcę na korzystną dla Ciebie decyzję;
- jak prowadzić rozmowę handlową, tak żeby zakończyła się sukcesem;
i na ogół:
- jak zyskać przewagę nad konkurencją, stosując jeden z najistotniej lekceważonych poprzez sprzedawców części rozmowy handlowej.
Zdobądź teraz "Klucz do umysłu klienta" i zacznij osiągać nieograniczone sukcesy w sprzedaży.