Uwierzyć w sens i efektywne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować konsumentów i dystrybutorów z niższych poziomów tylko jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym korzystnie. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany wyłącznie sobą, i ekspresowo Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy konsumenci i współpracownicy odczują to i więzi pomiędzy wami się wzmocnią.
Okazja do popierania i służenia innym. Chcę potężnie podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz jedynie to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.
Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego zasobność i odpowiednio do tego otwieramy się na nie albo przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które starannie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy obfitość, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, żeby z tego bogactwa mogli korzystać równocześnie inni, jak i my sami.
John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku pozostał wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i nad wyraz błyskawicznie się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W wyniku czego tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, ponadto prowadzonych przez niego osobiście.
Tytuł oryginału: Being The Best You Can Be In MLM
ISBN: 9788365068996
Kod paskowy: 9788365068996
Autorzy: Kalench John
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 21384
liczba stron: 256
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 13.5x21.0cm
Głębokość (mm): 18
Waga: 0.302
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Jeżeli będziesz traktować konsumentów i dystrybutorów z niższych poziomów tylko jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym korzystnie. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany wyłącznie sobą, i ekspresowo Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy konsumenci i współpracownicy odczują to i więzi pomiędzy wami się wzmocnią.
Okazja do popierania i służenia innym. Chcę potężnie podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz jedynie to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.
Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego zasobność i odpowiednio do tego otwieramy się na nie albo przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które starannie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy obfitość, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, żeby z tego bogactwa mogli korzystać równocześnie inni, jak i my sami.
John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku pozostał wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i nad wyraz błyskawicznie się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W wyniku czego tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, ponadto prowadzonych przez niego osobiście.
Tytuł oryginału: Being The Best You Can Be In MLM
ISBN: 9788365068996
Kod paskowy: 9788365068996
Autorzy: Kalench John
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 21384
liczba stron: 256
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 13.5x21.0cm
Głębokość (mm): 18
Waga: 0.302
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka