Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji
Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji
Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji

Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji

29,45 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 29,45 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów online w bazie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji Jolanta Zrałek z kategorii audiobooki kupisz w cenie 29,45 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 29,45 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788378754725
  • Jolanta Zrałek
  • 296
  • 2018

Opis Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji

Tytuł Konsument wobec wyzwań jednostajnej konsumpcji Podtytuł jednostajne zachowania konsumenckie i ich determinanty Autor Jolanta Zrałek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-472-5 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 liczba stron 296 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział 1
Koncepcja zrównoważonego rozwoju i jej miejsce w teorii ekonomii 19
1.1. Geneza i ewolucja koncepcji zrównoważenia i jej założenia definicyjne 20
1.2. Jednostajny rozwój wobec wyzwań współczesnej gospodarki 27
1.3. Krytyka jednostajnego rozwoju i koncepcje konkurencyjne 30
1.4. Stabilny rozwój w teorii ekonomii 32
1.4.1. Postrzeganie środowiska naturalnego przez ekonomistów 35
1.4.2. Neoklasyczna koncepcja człowieka i jej krytyka w świetle postulatów stabilnego rozwoju gospodarczego 40
1.4.3. Nowa koncepcja człowieka w jednostajnym społeczeństwie – przegląd propozycji 44
Rozdział 2
Konsumpcja i kupujący w zrównoważonym procesie gospodarowania 55
2.1. Zrównoważona konsumpcja – geneza i istota koncepcji 55
2.2. Zrównoważone zachowania konsumentów jako zrównoważonej konsumpcji – ujęcie modelowe 62
2.3. Zapotrzebowania konsumentów z perspektywy zrównoważenia 66
2.4. Determinanty stabilnych zachowań konsumentów 75
2.5. Od zielonego do jednostajnego konsumenta – badania zrównoważonych zachowań w ujęciu historycznym 81
Rozdział 3
Zakres jednostajnych zachowań konsumentów 90
3.1. Zachowania etyczne oraz idea Sprawiedliwego Handlu 90
3.2. Zachowania dekonsumpcyjne 94
3.3. Dobrowolna prostota 100
3.4. Aktywizm konsumencki i kolektywne formy jednostajnych zachowań 106
3.5. Niezgodność postaw i zachowań konsumentów 114
Rozdział 4
Metodyka badań stabilnych zachowań konsumentów 118
4.1. Specyfika badań stabilnych zachowań konsumentów – założenia wstępne 118
4.2. Źródła informacji i metody badawcze wykorzystane w badaniach zrównoważonych zachowań 124
4.3. Metodyka zrealizowanych badań pierwotnych 133
4.3.1. Postrzegana produktywność konsumencka (PCE) i postrzegana trudność (PD) stabilnych zachowań – konceptualizacja i operacjonalizacja pojęć 136
4.3.2. Operacjonalizacja teoretycznego modelu zrównoważonych zachowań konsumentów 139
4.3.3. Przebieg badań i instrumenty pomiarowe 141
4.4. Ocena reprezentatywności prób badawczych i ich charakterystyka 144
Rozdział 5
Charakterystyka zrównoważonych zachowań konsumentów 151
5.1. Konsumenci wobec idei stabilnej konsumpcji – postrzeganie, postawy 151
5.2. Przesłanki i częstość występowania stabilnych zachowań konsumentów 159
5.3. Determinanty zrównoważonych zachowań 166
5.3.1. Determinanty o charakterze psychicznym 171
5.3.2. Pozostałe czynniki formujące stabilne zachowania konsumentów 181
Rozdział 6
jednostajne zachowania konsumentów – ujęcie modelowe 190
6.1. Typy zrównoważonych zachowań konsumentów – empiryczna weryfikacja modelu teoretycznego 190
6.2. Mapa percepcji zrównoważonych zachowań konsumenckich 198
6.3. Model wpływu postrzeganej trudności i produktywności jednostajnych zachowań na ich występowanie 205
6.4. Poręczne implikacje wiedzy o jednostajnych zachowaniach konsumentów 209
Zakończenie 213
Aneks
Część A: Scenariusz wywiadu 223
Część B: Kwestionariusz ankiety 226
Część C: Szczegółowe wyniki przeprowadzonych analiz 234
Bibliografia 251
Spis rysunków 293
Spis tabel 295

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788378754725
Autor Jolanta Zrałek
Ilość stron 296
Rok wydania 2018
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 29,45 zł
Najwyższa cena 29,45 zł
W bazie od 08.10.2018
Data aktualizacji 23.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje zakupowe.

Obecnie nie mamy archiwalnych danych dotyczących cen dla produktu Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych istotna! Dodaj recenzję tego produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Do cen wyświetlonych na poniższej liście dla Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji Jolanta Zrałek nie doliczono ewentualnych kosztów dostawy / wysyłki. Zanim podejmiesz decyzję, gdzie zakupić produkt, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i uwzględnij warunki dostawy. Co kilka / kilkanaście minut odbywa się aktualizacja listy ofert.

  • Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji Sklep on-line
    ★★★★★
    29,45 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Jolanta Zrałek

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...