Rozdział I. Koncepcja usług profesjonalnych – uwarunkowania teoretyczne 12
1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii 12
2. Kategoria usług fachowych i ich klasyfikacja 22
3. Definicje kategorii jednostek usług mistrzowskich i ich parametry 32
3.1. Typy oferowanych usług 38
3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu 41
3.3. Pracownicy jednostek usług profesjonalnych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości 42
4. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych 43
5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług profesjonalnych 47
Rozdział II. Elementy i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług mistrzowskich – zagadnienia węzłowe 57
1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika 57
2. Cykl usieciowienia w sferze usług 65
3. Relacje jako komponent sieci międzyorganizacyjnej – aspekt organizacyjno-zarządczy 80
4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług fachowych 87
5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej 94
Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług fachowych 105
1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych 105
2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta 127
2.1. Wartości dla klienta w usługach fachowych 133
2.2. Wartość dla klienta w usługach mistrzowskich o charakterze systemowym 140
3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji 143
4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług fachowych 154
Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług fachowych 164
1. Organizacja i metodyka badań własnych 164
2. Modele wartości dla klienta na rynku usług profesjonalnych – w świetle badań empirycznych 168
3. Studium przypadku – dobór przypadków 184
3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektorów 187
3.2. Wyniki analizy danych wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku 192
4. Techniki gromadzenia danych 196
5. Techniki analizy danych 197
6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług mistrzowskich 197
6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych 197
6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego 199
6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych 200
7. Marketing sieciowych jednostek usług fachowych – wyniki badań bezpośrednich 201
7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej 201
7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego 208
7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych 215
8. Model marketingu sieciowych organizacji usług profesjonalnych 220
Zakończenie 226
Bibliografia 231
Spis rysunków 252
Spis tabel 254
Aneks 256