Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta
Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta
Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta
Audiobooki Justyna Matysiewicz

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

24,70 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 24,70 zł

Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w bazie danych aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta Justyna Matysiewicz z kategorii audiobooki kupisz w cenie 24,70 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 24,70 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Justyna Matysiewicz
  • 9788378752127
  • Justyna Matysiewicz
  • 258
  • 2014
  • biznes i ekonomia

Opis Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Tytuł Marketing organizacji sieciowych usług fachowych w procesie tworzenia wartości dla klienta Autor Justyna Matysiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-212-7 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 258 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I. Koncepcja usług profesjonalnych – uwarunkowania teoretyczne 12
1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii 12
2. Kategoria usług fachowych i ich klasyfikacja 22
3. Definicje kategorii jednostek usług mistrzowskich i ich parametry 32
3.1. Typy oferowanych usług 38
3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu 41
3.3. Pracownicy jednostek usług profesjonalnych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości 42
4. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych 43
5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług profesjonalnych 47
Rozdział II. Elementy i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług mistrzowskich – zagadnienia węzłowe 57
1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika 57
2. Cykl usieciowienia w sferze usług 65
3. Relacje jako komponent sieci międzyorganizacyjnej – aspekt organizacyjno-zarządczy 80
4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług fachowych 87
5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej 94
Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług fachowych 105
1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych 105
2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta 127
2.1. Wartości dla klienta w usługach fachowych 133
2.2. Wartość dla klienta w usługach mistrzowskich o charakterze systemowym 140
3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji 143
4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług fachowych 154
Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług fachowych 164
1. Organizacja i metodyka badań własnych 164
2. Modele wartości dla klienta na rynku usług profesjonalnych – w świetle badań empirycznych 168
3. Studium przypadku – dobór przypadków 184
3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektorów 187
3.2. Wyniki analizy danych wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku 192
4. Techniki gromadzenia danych 196
5. Techniki analizy danych 197
6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług mistrzowskich 197
6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych 197
6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego 199
6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych 200
7. Marketing sieciowych jednostek usług fachowych – wyniki badań bezpośrednich 201
7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej 201
7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego 208
7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych 215
8. Model marketingu sieciowych organizacji usług profesjonalnych 220
Zakończenie 226
Bibliografia 231
Spis rysunków 252
Spis tabel 254
Aneks 256

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta
Kategoria Audiobooki
Marka Justyna Matysiewicz
ISBN 9788378752127
Autor Justyna Matysiewicz
Ilość stron 258
Rok wydania 2014
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 24,70 zł
Najwyższa cena 24,70 zł
W bazie od 14.06.2019
Data aktualizacji 12.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji zakupowych.

Nie udało nam się pobrać archiwalnych danych cenowych dla produktu Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych bardzo istotna! Dodaj swoją recenzję tego produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej propozycji dla Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta Justyna Matysiewicz nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i wysyłki Zanim dokonsz zakupu, uzyskaj info o reputacji firmy i nie zapomnij o możliwości ujawnienia innych kosztów. Katalog sklepów z ofertami jest okresowo odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta Sklep on-line
    ★★★★★
    24,70 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Justyna Matysiewicz

Produkty powiązane

Sektor usług profesjonalnych
Justyna Matysiewicz

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...