Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak niezbędna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
W nowym wydaniu omówione zostały m.in. W głównej mierze popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, stanowczo w kontaktach międzynarodowych.
Przykłady zawarte w książce dotyczą najczęściej sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.
Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami adekwatnych zachowań w zależności od sytuacji, w której się odnajdzie.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.