Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek
Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek
Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek

Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek

44,65 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 44,65 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów on-line w bazie danych aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek Katarzyna Czernek z kategorii audiobooki kupisz w cenie 44,65 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 44,65 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788378753643
  • Katarzyna Czernek
  • 367
  • 2017

Opis Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek

Tytuł Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Autor Katarzyna Czernek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-364-3 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 ilość stron 367 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział 1
Relacje między ekonomią i socjologią jako podłoże sformułowania koncepcji zakorzenienia społecznego 21
1.1. Wzrost znaczenia ekonomii wśród nauk społecznych. Imperializm ekonomiczny 21
1.2. Główny kierunek ekonomii i jego krytyka 26
1.3. Ekonomia i socjologia – różnice między postrzeganiem podmiotów i procesów gospodarczych 42
1.4. Socjologia ekonomiczna jako próba przezwyciężenia niedostatków teorii głównonurtowych 50
Rozdział 2
Charakterystyka koncepcji zakorzenienia społecznego 62
2.1. Przesłanki i geneza koncepcji zakorzenienia społecznego 62
2.2. Zakorzenienie społeczne na tle innych typów zakorzenienia 74
2.3. Komponenty składowe i źródła zakorzenienia społecznego 84
2.3. Korzyści zakorzenienia społecznego formułowane w literaturze 89
2.4. Negatywne konsekwencje zakorzenienia społecznego w świetle dotychczasowych badań empirycznych 101
Rozdział 3
właściwości sektora turystycznego i ich wpływ na zakorzenienie społeczne w kontekście współpracy między podmiotami tego sektora 111
3.1. Atrybuty sektora turystyki i przedsiębiorstw turystycznych 111
3.2. Konsekwencje specyfiki sektora turystycznego dla kształtowania relacji zakorzenionych społecznie 121
3.3. Pojęcie, przesłanki i formy współpracy w regionie turystycznym 125
3.3.1. Pojęcie współpracy w regionie turystycznym, a także koncepcje teoretyczne wyjaśniające zjawisko współpracy 125
3.3.2. Przesłanki i cele współpracy w regionie turystycznym 126
3.3.3. Klasyfikacja i formy współpracy w regionie turystycznym 130
3.4. Zakorzenienie społeczne i jego rola we współpracy w regionie turystycznym – przegląd badań 139
Rozdział 4
Metodyka badań – podejście sieciowe i jego użycie w badaniu znaczenia zakorzenienia społecznego dla współpracy w sektorze turystycznym 150
4.1. Geneza, użyteczność i charakterystyka podejścia sieciowego 150
4.2. Części i narzędzia wykorzystywane w podejściu sieciowym 160
4.2.1. Sposoby analizy wykorzystujące podejście sieciowe 160
4.2.2. Wady i atuty sieciowej analizy ilościowej 162
4.2.3. Wady i zalety sieciowej analizy jakościowej 163
4.2.4. Potrzeba użycia strukturacji w analizie sieciowej, a także łączonych
metod badawczych 164
4.3. Opis przyjętej procedury badawczej 169
4.3.1. Ramy koncepcyjne 169
4.3.2. Metoda badawcza i wybór próby do badań 172
4.3.3. Charakterystyka procedury badawczej i narzędzia badawczego 182
4.3.4. Metoda analizy informacji ilościowych i jakościowych 185
4.3.5. Ograniczenia przeprowadzonych badań 187
Rozdział 5
Zakorzenienie społeczne w sektorze turystycznym – jego źródła i determinanty 189
5.1. Zakorzenienie społeczne i jego znaczenie dla współpracy pomiędzy badanymi podmiotami – ilościowa i jakościowa analiza sieciowa 189
5.1.1. Analiza z perspektywy sieci jako całości 189
5.1.2. Analiza z perspektywy aktorów w sieci 196
5.2. Źródła zakorzenienia społecznego badanych podmiotów 209
5.3. Determinanty zakorzenienia społecznego w relacjach objętych badaniem 224
Rozdział 6
Pozytywne następstwa zakorzenienia społecznego dla współpracy w sektorze turystycznym 234
6.1. Dostęp do zasobów 234
6.2. Rozciągliwość zachowań w warunkach niepewności 244
6.3. Kształtowanie wspólnej tożsamości podmiotów 246
6.4. Obniżenie kosztów transakcyjnych 250
6.5. Pozytywne efekty domina w sieci partnerów 255
6.6. Eliminacja nieuczciwych partnerów i ograniczanie niewłaściwych zachowań rynkowych 256
6.7. Łatwiejsze pozyskiwanie wiedzy od partnerów i jej transfer 258
6.8. Stymulowanie progresywności działań kooperacyjnych 260
6.9. Klasyfikacja i ogólna charakterystyka korzyści płynących z zakorzenienia społecznego dla współpracy między badanymi podmiotami 261
Rozdział 7
Negatywne konsekwencje zakorzenienia społecznego dla współpracy w sektorze turystycznym 265
7.1. Ograniczenie nowoczesności działań kooperacyjnych 265
7.2. Mniejsze zdolności adaptacyjne partnerów i organizacji partnerskich 274
7.3. Ograniczenie ekonomicznej racjonalności decyzji partnerów 275
7.4. Nepotyzm w relacjach kooperacyjnych 278
7.5. Konflikty interpersonalne między partnerami 279
7.6. Podatność na działania oportunistyczne partnera 288
7.7. Klasyfikacja i ogólna charakterystyka negatywnych konsekwencji płynących z zakorzenienia społecznego dla współpracy pomiędzy badanymi podmiotami 290
Zakończenie 293
Bibliografia 305
Spis diagramów 347
Spis rysunków 347
Spis schematów 347
Spis tabel 349
Załącznik 351
1. Przykład macierzy binarnych użytkowanych w badaniu 353
2. Wzór narzędzia badawczego – kwestionariusz wywiadu 354
3. Książka kodowa 359
4. Częstotliwość występowania kodów w procesie kodowania materiału empirycznego 364

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788378753643
Autor Katarzyna Czernek
Ilość stron 367
Rok wydania 2017
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 44,65 zł
Najwyższa cena 44,65 zł
W bazie od 13.07.2017
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Przepraszamy, na chwilę obecną brak dostępnych danych na temat historii cen produktu Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla nas niezwykle istotna! Wyślij swoją recenzję produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej ofert dla Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek Katarzyna Czernek nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i przesyłki Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie sklepu oraz nie zapomnij o dodaniu ekstra kosztów jeżeli istnieją. Lista propozycji jest stale uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Katarzyna czernek Sklep on-line
    ★★★★★
    44,65 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Katarzyna Czernek

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...