Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik
Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik
Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik

40,85 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 40,85 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w systemie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik Katarzyna Rupik z kategorii audiobooki kupisz w cenie 40,85 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 40,85 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788378751229
  • Katarzyna Rupik
  • 416
  • 2013

Opis Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik

Tytuł Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Autor Katarzyna Rupik Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-122-9 Rok wydania 2013 Wydanie 1 ilość stron 416 Format pdf Spis treści WSTĘP 7
Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU 19
1.1. Istota planowania 20
1.1.1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania 22
1.1.2. Kategoria planowania w nurcie procesowym 30
1.2. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym 37
1.2.1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania 39
1.2.2. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa 46
1.3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania 56
1.3.1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania 58
1.3.2. Zmienność planowania w cyklu rozwoju organizacyjnego 65
1.3.3. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu 75
Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA 89
2.1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 90
2.1.1. Rozwój koncepcji marketingu 92
2.1.2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa 103
2.2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem 122
2.2.1. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu 123
2.2.2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa 144
2.3. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia 162
2.3.1. Modele procesu planowania marketingowego 162
2.3.2. Metody i narzędzia planowania marketingowego 171
2.3.3. Bariery skuteczności planowania marketingowego 183
Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM 199
3.1. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne 203
3.1.1. Koncepcje komponentów systemu planowania marketingowego – wymiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego 204
3.1.2. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego 224
3.1.3. Interpretacja efektów marketingu – rozmiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego 249
3.2. Atrybuty i ocena rzetelności modelu 272
Rozdział 4. PoprawnieŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 292
4.1. Wewnętrzny wymiar ujęcia zintegrowanego 295
4.1.1. Struktura systemu planowania marketingowego 295
4.1.2. Metodyka planowania marketingowego 308
4.1.3. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan 315
4.2. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego 323
4.2.1. Podmioty sieci zwiększonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej 324
4.2.2. Metodyka planowania marketingowego w sieci 330
4.3. Interfunkcyjny rozmiar ujęcia zintegrowanego 336
4.3.1. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu 337
4.3.2. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie 347
ZAKOŃCZENIE 367
ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu 377
BIBLIOGRAFIA 391
SPIS RYSUNKÓW 409
SPIS TABEL 413

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788378751229
Autor Katarzyna Rupik
Ilość stron 416
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 40,85 zł
Najwyższa cena 40,85 zł
W bazie od 29.03.2017
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną nie ma dostępnych danych o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych ważna! Dodaj swoją recenzję produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla produktu Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik Katarzyna Rupik nie wliczają w siebie ewentualnych kosztów związanych z przesyłką. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenach firmy i dodaj do tego możliwy koszt przesyłki. Odświeżanie katalogu propozycji cenowych następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Katarzyna rupik Sklep on-line
    ★★★★★
    40,85 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Katarzyna Rupik

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...