Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

33,76 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 33,76 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów online w bazie aby odszukać świetną ofertę dla Ciebie. Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 33,76 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 33,76 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
  • 9788323349389
  • twarda
  • Wojciech Czakon
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • 210
  • 2021

Opis Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważabezprecedensowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian klimatu, biedy.

Podobnie potrafi przeoczyć konkurenta, nie może więc wygrać rywalizacji rynkowej. Ten sam strateg, którego obarcza się odpowiedzialnością za porażki, jest jednak ojcem wcześniejszych sukcesów marki. Oskarżanie menedżera o krótkowzroczność to droga donikąd, zwykłe szukanie winnego.

Zrozumienie krótkowzroczności strategicznej wymaga głębszego, szerszego, a także rzetelnego spojrzenia. Otwiera ono drogę do właściwego zrozumienia strategii, do wdrażania lepszych rozwiązań, a dalej – do przyszłych sukcesów firmy.

Warto więc zająć się krótkowzrocznością strategiczną, bowiem rozwiązanie problemów, które to zjawisko powoduje, zawiera obietnicę udoskonalonej i długiej przyszłości firm. „Przedstawiona monografia jest dziełem oryginalnym, które nie ma swego odpowiednika w piśmiennictwie polskim, a nawet w światowym.

Stanowi perfekcyjne opracowanie w obszarze zarządzania strategicznego, co czyni z niej ważną pozycję referencyjną w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Zamieszczenie użytecznych przykładów czyni z opracowania dzieło o charakterze nie tylko stricte naukowym, lecz i aplikacyjnym, co jest jednym z ważnych postulatów charakterystycznych dla dyscypliny nauk o zarządzaniu.

Kolejną wartością publikacji jest zaproponowanie ramy teoretycznej do badania krótkowzroczności, z jednoczesnym eksponowaniem uwarunkowań jednostki-człowieka i interakcji międzyludzkich". Z recenzji prof.

dr hab. Ewy Stańczyk-Hugiet Wojciech Czakon – profesor nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Katedry Zarządzania Strategicznego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Wcześniej pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie stworzył Katedrę Teorii Zarządzania. Wieloletni wykładowca MBA Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie. Interesuje się zjawiskami międzyorganizacyjnymi, strukturami i strategiami firm wobec ważnych aktorów otoczenia.

Zgłębiając behawioralne uwarunkowania strategii (m.in. Preferencje, interpretacje, zaufanie), otwiera drogę do skuteczniejszych zachowań strategicznych firm. Autor ponad 200 publikacji z zakresu zarządzania strategicznego w polskich i międzynarodowych czasopismach naukowych.

Redaktor wydań specjalnych dotyczących koopetycji (m.in. W „Long Range Planning", „Industrial Marketing Management", „International Studies of Management & Organization"). Kierownik projektów badawczych finansowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki, Horyzont 2020, a także 7 Programu Ramowego UE.

Członek naukowych organizacji krajowych (Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk) i zagranicznych (Academy of Management, European Academy of Management, International Society for Professional Innovation Management, European Institute for Advanced Studies in Management).

Profesor wizytujący uczelni polskich, włoskich i francuskich. Tytuł Krótkowzroczność strategiczna menedżerów Autor Wojciech Czakon Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323349389 ISBN 9788323349389 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 210 Format 15.8x24x1.9 cm Rok wydania 2021 Oprawa Twarda Wydanie 1 Waga 0.482 kg

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN 9788323349389
Oprawa twarda
Autor Wojciech Czakon
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ilość stron 210
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 33,76 zł
Najwyższa cena 33,76 zł
W bazie od 12.01.2021
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji zakupowych.

nie udało się nam pozyskać historycznych danych na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych niezwykle ważna! Wyślij swoją recenzję produktu.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, które zostały przedstawione poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów wysyłki. Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Katalog propozycji cenowych jest okresowo odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Sklep on-line
    ★★★★★
    33,76 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Produkty powiązane

Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zarządzanie w sektorze kultury
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Smoki i gazele - barbara fryzeł
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
...