Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej marki, której konsumenci życzą sobie posiadać z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś sporo czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu i fotografii nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli momentalnie nie znajdą tam pożądanej danych, pójdą do konkurencji.
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać nad wyraz świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, kreować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.
Jeśli właśnie zakładasz profil swojej producenta w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... Do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. Informacje i dane o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach,z zasady niemało porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną nadzwyczajnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe istotnie bardziej aniżeli dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.