firma korporacyjna a firma pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz - opis książki:Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa,...
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu
21,45 zł
Okazja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 21,45 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy całą bazę e-sklepów w bazie danych aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 21,45 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 21,45 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
ISBN | 9788382200089 |
Autor | Agata Matuszewska-Kubicz |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 21,45 zł |
Najwyższa cena | 21,45 zł |
W bazie od | 10.09.2022 |
Data aktualizacji | 16.09.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność śledzenia zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.
Bardzo nam przykro, obecnie brak aktualnych informacji na temat historii cen Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu (Biznes, ekonomia).
Bardzo nam przykro, obecnie brak aktualnych informacji na temat historii cen Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu (Biznes, ekonomia).
Recenzje / opinie
Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.
Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Wskazane poniżej ceny dla Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenach firmy i dodaj do ceny możliwy koszt wysyłki. Katalog sklepów z ofertami jest odświeżana raz na kilka / kilkanaście minut.
-
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★21,45 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Produkty powiązane
45,82 zł
Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
49,99 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Przeglądaj promocje z sekcji biznes, ekonomia najpopularniejszych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
CeDeWu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
Helion,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
PWE,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnym
- Sztuczna inteligencja w zarządzaniu
- Podstawy zarządzania ryzykiem. Jak wdrażać efektywne systemy zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie
- Modelowanie organizacji dynamicznej
- Kształtowanie kapitału społecznego organizacji
- Sygnalista w zakładzie pracy - nowe obowiązki pracodawców
- Praktyczny podręcznik o tym jak prowadzić managerskie rozmowy 1na1
- Kształtowanie kapitału społecznego organizacji Wydawnictwo naukowe pwn
- Ekonometria i badania operacyjne
- Paradoks euro. Jak wyjść z pułapki wspólnej waluty?
Więcej nowości:
- Harvard business review przywództwo w sytuacjach przełomowych
- Easy Money
- Innowacje bez zamętu Jak wprowadzać zmiany bez niszczenia branż, firm i miejsc pracy
- Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów
- Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej
- Laptopowy milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
- Model Biznesowy Ty. wyd. II
- Bitcoin. wszystko, co musisz wiedzieć o.. wyd.lll Helion
- Storytelling (nie tylko) w biznesie
- Zrozumieć transformację energetyczną