firma korporacyjna a firma pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz - opis książki:Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa,...
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu
21,45 zł
Okazja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 21,45 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy całą bazę e-sklepów w bazie danych aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 21,45 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 21,45 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
ISBN | 9788382200089 |
Autor | Agata Matuszewska-Kubicz |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 21,45 zł |
Najwyższa cena | 21,45 zł |
W bazie od | 10.09.2022 |
Data aktualizacji | 11.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność śledzenia zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.
Bardzo nam przykro, obecnie brak aktualnych informacji na temat historii cen Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu (Biznes, ekonomia).
Bardzo nam przykro, obecnie brak aktualnych informacji na temat historii cen Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu (Biznes, ekonomia).
Recenzje / opinie
Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.
Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Wskazane poniżej ceny dla Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenach firmy i dodaj do ceny możliwy koszt wysyłki. Katalog sklepów z ofertami jest odświeżana raz na kilka / kilkanaście minut.
-
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★21,45 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Produkty powiązane
45,82 zł
Rodzina i praca w warunkach kryzysu
25,61 zł
Branding krótkie wprowadzenie 29
43,78 zł
Influencer Marketing
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
53,79 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
55,99 zł
Nlp w biznesie Helion
59,75 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Przeglądaj promocje z sekcji biznes, ekonomia najpopularniejszych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Finanse Międzynarodowe
- Finanse Unii Europejskiej
- Jak zarabiać przez Internet z AI
- Katarzyna koleśnik Dokumentacja zasad polityki) rachunkowości
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu
- Czego nie powie ci księgowa
- Upowszechnianie transferu technologii w sieci
- I będziesz się rozwijał
Więcej nowości:
- Badanie potrzeb klienta
- Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia
- Metoda PARA
- Lekcje historii
- Szczęśliwy seksowny milioner
- Sztuka wojenna. Edycja kolekcjonerska
- Podstawy przedsiębiorczości. Karty pracy. Klasa 2. Liceum i technikum. Zakres podstawowy
- HOME STAGING. Jak zwiększyć wartość nieruchomości przy sprzedaży i wynajmie?
- Biblia copywritingu
- Rachunkowość przedsiębiorstw