Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu

21,45 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 21,45 zł

Przeszukaliśmy całą bazę e-sklepów w bazie danych aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 21,45 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 21,45 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788382200089
  • Agata Matuszewska-Kubicz
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Opis Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu

firma korporacyjna a firma pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz - opis książki:Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa,...

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788382200089
Autor Agata Matuszewska-Kubicz
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 21,45 zł
Najwyższa cena 21,45 zł
W bazie od 10.09.2022
Data aktualizacji 16.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.

Bardzo nam przykro, obecnie brak aktualnych informacji na temat historii cen Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenach firmy i dodaj do ceny możliwy koszt wysyłki. Katalog sklepów z ofertami jest odświeżana raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu Sklep on-line
    ★★★★★
    21,45 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Funkcjonowanie pracowników w sytuacji zmiany
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wybrane aspekty funkcjonowania rynku pracy
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Projekty offshoringowe w usługach biznesowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...