Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub
Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub
Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub

Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub

31,46 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 31,46 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów online w naszej bazie aby odnaleźć najlepszą ofertę dla Ciebie. Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub z kategorii audiobooki kupisz w cenie 31,46 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 31,46 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788363804756
  • Andrzej Szromnik, Adam Figiel, Iryna Manczak
  • edu-Libri
  • 198
  • 2015

Opis Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub

Tytuł Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia Autorzy Adam Figiel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka Język polski Wydawnictwo Edu-Libri ISBN 978-83-63804-75-6 Rok wydania 2015 Kraków-Legionowo Wydanie 1 ilość stron 196 Format epub, pdf, mobi Spis treści Wstęp 1. Teoretyczne aspekty zarządzania reputacją jednostki osadniczej 1.1. Pojęcie wizerunku organizacji 1.2. Definicja reputacji organizacji i jej konsekwencje dla pomiaru zjawiska 1.3. Zależności między kulturą, tożsamością i organizacyjną reputacją organizacji 1.4. Synteza części składowych reputacji jednostki osadniczej 2. Marka jako instrument marketingu terytorialnego 2.1. Istota firmy jednostki terytorialnej 2.2. Interesariusze marki jednostki terytorialnej 2.3. Wizerunek jednostki terytorialnej 2.4. Tożsamość jednostki terytorialnej 2.5. Producent jednostki terytorialnej jako determinanta rozwoju lokalnego 2.6. Cykl budowania firmy jednostki terytorialnej 2.7. Bariery i ograniczenia cyklu budowania producenta terytorialnej 3. Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów 3.1. Wydatki na promocję w historii marketingu terytorialnego – wybrane przykłady produktywności i jej braku 3.2. Skala oraz sposoby ewidencji wydatków na promocję polskich samorządów 3.3. Istota optymalizacji 3.4. Pomiar sprawności i wydajności działań promocyjnych jako podstawa optymalizacji wydatków na promocję jednostek samorządu terytorialnego 3.5. Źródła finansowania promocji miast i regionów 3.6. Potencjalne obszary optymalizacji wydatków na promocję jednostek samorządu terytorialnego Podsumowanie 4. Media społecznościowe w działalności marketingowej miast i regionów 4.1. Wyznaczniki współczesnej kultury dzielenia się informacjami 4.2. Media społecznościowe – systematyka pojęć 4.3. Właściwości serwisów społecznościowych 4.4. Działalność marketingowa miast i regionów w serwisach społecznościowych 4.5. Analiza badania Fanpages Trends 4.6. Polskie miasta na Facebooku 4.7. Polskie regiony na Facebooku Podsumowanie 5. City placement – nowy komponent w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast 5.1. Nowa komunikacja marketingowa miast i regionów 5.2. Nowy proces realizacyjny strategii promocji miast 5.3. City placement – promocja bez promocji 5.4. Miasto jako obiekt promocji w koncepcji „city placement" 5.5. Film i nie tylko film w promocji miast 5.6. City placement – ogólna charakterystyka i etapy działań 5.7. Determinanty różnicowania strategii city placement miasta 5.8. City placement – stopnie i determinanty identyfikacji miasta w produkcji audiowizualnej 5.9. Miasto a zespół realizatorów filmowych 5.10. City placement – strategia wyboru miasta filmowego 5.11. City placement – główni adresaci – odbiorcy przekazu promocyjnego 5.12. City placement a inne typy promocji 5.13. City placement a reklam 5.14. Eventowa strategia city placement 5.15. Efektywność strategii city placement i jej determinanty 5.16. Uwagi końcowe – o zaletach i wadach strategii city placement 6. Śladowe miasto jako podmiot marketingu terytorialnego 6.1. Istota niedużego miasta 6.2. Przemiany strukturalne i poręczne niewielkich miast 6.3. Orientacja marketingowa niedużych miast 6.4. Ewolucja i etapy reorientacji zarządzania nieznacznymi miastami 6.5. Identyfikacja podmiotów inicjujących działania marketingowe 6.6. Strategia marketingowa niepokaźnego miasta 6.7. Cele marketingowe niewielkich miast 6.8. Strategia niszy rynkowej jako główny kierunek marketingu nieznacznych miast 6.9. Koncepcja Cittaslow szansą na rozwój niepokaźnego miasta Podsumowanie Bibliografia

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788363804756
Autor Andrzej Szromnik, Adam Figiel, Iryna Manczak
Wydawnictwo edu-Libri
Ilość stron 198
Rok wydania 2015
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 31,46 zł
Najwyższa cena 31,46 zł
W bazie od 29.03.2017
Data aktualizacji 11.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen daje możliwość podejmowania przemyślanych decyzji o zakupie.

Nie udało nam się pobrać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach propozycji dla Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub , zaprezentowanych poniżej, nie uwzględniono możliwych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Co kilka - kilkanaście minut następuje aktualizacja katalogu propozycji cenowych.

  • Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Marketing terytorialny. nowe obszary i narzędzia, AZ#195911E5EB/DL-ebwm/epub Sklep on-line
    ★★★★★
    31,46 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...