Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB
Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB
Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB

Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB

38,54 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 38,54 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów on-line w bazie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB Beata Nowotarska-Romaniak z kategorii audiobooki kupisz w cenie 38,54 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 38,54 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788326453168
  • Beata Nowotarska-Romaniak
  • Wolters Kluwer Polska SA
  • 92
  • 2012

Opis Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB

Tytuł Marketing usług zdrowotnych Autor Beata Nowotarska-Romaniak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5316-8 kolekcja Poradniki ABC Rok wydania 2012 ilość stron 92 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział 1. Istota marketingu usług zdrowotnych 11
1.1. System marketingu usług 11
1.2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych 13
1.3. Plan marketingowy 14
1.4. Otoczenie marketingowe placówki opieki zdrowotnej 16
Rozdział 2. System informacji marketingowej w placówce opieki zdrowotnej 19
2.1. Informacja jako podstawa korzystnego działania marketingowego 19
2.2. Badania marketingowe 22
2.3. Marketingowy system danych 28
Rozdział 3. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych 32
3.1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych 32
3.2. Analiza szans i zagrożeń 34
3.3. Analiza wewnętrzna placówki opieki zdrowotnej - atuty i słabości 35
3.4. Analiza SWOT placówki opieki zdrowotnej 38
3.5. Określenie celów 41 Rozdział 4. Segmentacja rynku usług zdrowotnych 44
4.1. Istota segmentacji 44
4.2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu 45
4.3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych 48
Rozdział 5. Marketingowa strategia działania placówki opieki zdrowotnej i jej elementy 51
5.1. Pojęcie marketingu-mix 51
5.2. Produkt w działalności placówek opieki zdrowotnej 56
5.3. Jakość usługi zdrowotnej 60
5.4. Wartość w marketingu usług 63
5.5. Dystrybucja i lokalizacja 65
5.6. Promocja usług zdrowotnych 69
5.7. Personel i jego rola 76
5.8. Marketingowe znaczenie pacjentów jako użytkowników usług zdrowotnych 80
Literatura 83
Spis ilustracji 85
Spis tabel 87
Indeks 89

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788326453168
Autor Beata Nowotarska-Romaniak
Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA
Ilość stron 92
Rok wydania 2012
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 38,54 zł
Najwyższa cena 38,54 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji zakupowych.

Nie udało nam się pozyskać historycznych danych cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Powiedz nam, co o nim sądzisz.

Jeszcze nikt nie ocenił Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB Beata Nowotarska-Romaniak, które zostały przedstawione poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki. Przed zakupem, zorientuj się w prestiżu firmy i pamiętaj o możliwości doliczenia innych kosztów. Katalog ofert jest odświeżana co kilka minut.

  • Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB Sklep on-line
    ★★★★★
    38,54 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Beata Nowotarska-Romaniak

Produkty powiązane

Marketing usług zdrowotnych, D36FD4E3EB
Beata Nowotarska-Romaniak

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...