Ten poradnik marketingowy jest unikatowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami konkretnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem pokazuje świat i zachowania konsumenckie w świetle swych własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.
Lekkie pióro powoduje, że książkę ekspercką o wielkim nasyceniu informacji me-rytorycznych czyta się chętnie jak powieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak niemało informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m.in. Dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jed-nocześnie, autor udowodnił, że marketing jest potężniejszy niżeli człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, iż marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.
RECENZJE:
Jacek Kotarbiński: Marketing w 3 tygodnie" to w prosty i niebanalny sposób podany marketing na miękko. Książka potwierdza, iż o ile łatwo uczyć się narzędzi marketingu o tyle by zrozumieć jego mechanizmy potrzeba wielu lat. Michał Rusek kładzie nacisk na pozytywne wartości w tej sferze. Warte poczytania.
Grzegorz Turniak: Lekkie pióro i wiedza ekspercka, którą z przyjemnością przeczyta doświadczony przedsiębiorca, a równocześnie zrozumie i zastosuje przedstawiciel młodego pokolenia.
Daniel Kędzierski: Autor udowodnił, że marketing można robić, równocześnie bawiąc się nim. Kluczowe wskazówki napisane wprost, a czasami zawarte między wersami, otwierają drzwi umysłu każdego marketingowca.
Krzysztof Sadecki: Autor przedstawia kluczowe zasady marketingu w nietrudny i przystępny sposób, a lekka i przyjemna lektura powoduje, że wiedza tego typu przekazywana jest miedzy wersami.
Autor: MICHAŁ RUSEK – właściciel agencji marketingowej www.MarketingFanpage.pl, portalu www.MarketingDlaCiebie.pl, marki szkoleniowej www.SzkolenieObslugiKlienta.pl, marki szkoleniowo-doradczej www.KlinikaRozwoju.pl, agencji rekrutacji www.KlinikaRozwojuHR.pl, producenta świadczącej usługi psychologiczne i psychologa biznesu www.KlinikaUmyslu.pl, a także wydawnictwa www.TwojEkspertOdMarketingu.pl.
Ekspert ds. Marketingu i reklamy, copywriter, publicysta i szkoleniowiec, a skuteczny i kreatywny przedsiębiorca. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania, gdzie studiował Zarz...