Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK
Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK
Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK

Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK

74,00 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 74,00 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w systemie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK z kategorii audiobooki kupisz w cenie 74,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 74,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788381756525
  • Stanisław Jędrzejewski
  • Poltext
  • 2024

Opis Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK

Media posttelewizyjne są rezultatem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej różnych. W nowym medialnym ładzie twórcy i kupujący treści posiadają pokaźniejszą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do pokaźniejszej rozmaitości i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie rewolucyjnych zmian, przede wszystkim technicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia widoczne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a w głównej mierze technologiczny, w jakim rozwijają się aktualnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technicznym i kulturowym. Autor omówił także kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne i mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje realne scenariusze przyszłości mediów publicznych. Książka Media publiczne w erze posttelewizyjnej przynosi odpowiedź na pytania: Jakie wyzwania techniczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów? Jak nadawcy publiczni dopasowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców? Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą techniczną? Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji? Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne? Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać świeże technologie do poprawy swej oferty, pozycji rynkowej i powiększenia zasięgu?

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788381756525
Autor Stanisław Jędrzejewski
Wydawnictwo Poltext
Rok wydania 2024
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 74,00 zł
Najwyższa cena 74,00 zł
W bazie od 27.09.2024
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala na analizę wartości produktu w czasie.

Przepraszamy, obecnie brak aktualnych danych o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych niżej dla Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy. Zanim dokonsz zakupu, pozyskaj informacje o prestiżu firmy i nie zapomnij o możliwości doliczenia dodatkowych kosztów. Aktualizacja katalogu sklepów następuje co kilka minut.

  • Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK Sklep on-line
    ★★★★★
    74,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...