Media posttelewizyjne są rezultatem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej różnych. W nowym medialnym ładzie twórcy i kupujący treści posiadają pokaźniejszą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do pokaźniejszej rozmaitości i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie rewolucyjnych zmian, przede wszystkim technicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia widoczne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a w głównej mierze technologiczny, w jakim rozwijają się aktualnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technicznym i kulturowym. Autor omówił także kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne i mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje realne scenariusze przyszłości mediów publicznych. Książka Media publiczne w erze posttelewizyjnej przynosi odpowiedź na pytania: Jakie wyzwania techniczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów? Jak nadawcy publiczni dopasowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców? Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą techniczną? Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji? Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne? Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać świeże technologie do poprawy swej oferty, pozycji rynkowej i powiększenia zasięgu?
Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK
74,00 zł
Specjalna promocja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 74,00 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w systemie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK z kategorii audiobooki kupisz w cenie 74,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 74,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK | |
---|---|
Kategoria | Audiobooki |
ISBN | 9788381756525 |
Autor | Stanisław Jędrzejewski |
Wydawnictwo | Poltext |
Rok wydania | 2024 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 74,00 zł |
Najwyższa cena | 74,00 zł |
W bazie od | 27.09.2024 |
Data aktualizacji | 22.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala na analizę wartości produktu w czasie.
Przepraszamy, obecnie brak aktualnych danych o historii cen tego produktu.
Przepraszamy, obecnie brak aktualnych danych o historii cen tego produktu.
Recenzje / opinie
Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.
Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?
Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?
Znalezione oferty w bazie
Do kwot pokazanych niżej dla Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy. Zanim dokonsz zakupu, pozyskaj informacje o prestiżu firmy i nie zapomnij o możliwości doliczenia dodatkowych kosztów. Aktualizacja katalogu sklepów następuje co kilka minut.
-
Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK (idź do TaniaKsiazka.pl)
★★★★★74,00 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki
Produkty powiązane
Inne z kategorii Audiobooki
Sprawdź produkty z kategorii audiobooki najpopularniejszych marek:
Popularne marki:
Audiobooki
Armoryka,
Audiobooki
Harlequin,
Audiobooki
Infor PL,
Audiobooki
Novae Res,
Audiobooki
Universitas,
Audiobooki
Uniwersytet Śląski,
Audiobooki
Wolters Kluwer Polska SA,
Audiobooki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego,
Audiobooki
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Audiobooki
Wydawnictwo e-bookowo
Ostatnio zaktualizowane:
- Napoleon v Cena zniszczenia wzrost i załamanie nazistowskiej gospodarki
- Intermediate Book.English Grammar in Use. 5th Ed
- Business Partner B1+. Coursebook with Practice: Workbook
- Jak przekształcić cień w sile dzięki unikalnej energii każdej z czakr
- Goalie
- Uśmiech Dalinki
- Niewidzialne oczy
- Święta ze śmiercią
- Święta ze śmiercią
- Klęska konwoju PQ-17