Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, żeby twój lokal był dochodowym biznesem, potrzebnie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać,z zasady – jak więcej na sprzedaży zarabiać.
Umiejętność sprawnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię poprzez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, żeby sprzedaż była jak skuteczna.
Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży polecanej i metody użytkowane w gastronomii do rozszerzania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je efektywnie zastosować przy obsłudze gości i sprzedaży imprez.
Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal,nakłaniał do kupowania, przygotowywać menu – równocześnie od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej,produktywnie wspomagało cykl sprzedaży, ustalać i prezentujeć ceny,nakłaniały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na pokaźniejsze zamówienia, wytwarzać zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem produktywności sprzedaży.
Wiedza zawarta w książce jest konsekwencją wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są uzupełniającą gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na potężnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku.
Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą poprzez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i głównie przedstawia, jak użyć wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania.
„Sprzedaż w gastronomii" to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii" (2014) i „Menedżerze gastronomii" (2017). Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego: „Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk.
Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne." Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv aby Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year" „produktywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie albo niepowodzeniu przedsięwzięcia.
Dlatego bezdyskusyjnie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!" Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir aby Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda, a także The Roots Bar & More Tytuł Sprzedaż w gastronomii Autor Jan Marek Mołoniewicz Wydawnictwo MOJA CONSULTING EAN 9788393944880 ISBN 9788393944880 Kategoria Poradniki\Kuchnia liczba stron 398 Format 17x24x2.2 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.692 kg