W publikacji:
- przygotowanie sprzedażowe lokalu
- zarządzanie cenami
- efektywne menu
- produktywne promocje
- psychologia sprzedaży
Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, żeby twój lokal był dochodowym biznesem, niezbędnie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać,z zasady – jak więcej na sprzedaży zarabiać.
Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, żeby sprzedaż była jak produktywna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży rekomendowanej i metody używane w gastronomii do powiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal,nakłaniał do kupowania, przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej,produktywnie wspomagało cykl sprzedaży, ustalać i demonstrujeć ceny,nakłaniały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, aby wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem sprawności sprzedaży.
Wiedza zawarta w książce jest skutkiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych,. A jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są uzupełniającą gwarancją, iż przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na konkretnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i z reguły przedstawia, jak zastosować wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. „Sprzedaż w gastronomii" to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii" (2014) i „Menedżerze gastronomii" (2017).
Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:
Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.
Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv żeby Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year"
produktywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie albo niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego bezdyskusyjnie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!
Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir aby Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda, a także The Roots Bar & More
Tytuł Sprzedaż w gastronomii. Część 1 Autor Jan Mołoniewicz Wydawnictwo MOJA CONSULTING EAN 9788393944866 ISBN 9788393944866 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 212 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1