"firma osobista to obecnie ważny tworzący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną markę.
Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w wytwarzaniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce demonstruje, jak zastosować siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku kreować silną firmę osobistą, - zdiagnozujesz swoją niepowtarzalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz produktywną komunikację firmy osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć mistrzowski profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i wywołują, iż jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.
dodatkowo w książce wynajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, producent Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy na ogół powtarzanych bzdurach dotyczących silnej firmy osobistej w biznesie.
Jeśli więc szukasz sposobu na: - autentyczną i spójną komunikację w biznesie, - zbudowanie przywództwa na bazie swoich konkretnych stron, - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach, to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć,też pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami." Angelika Chimkowska – strateg silnych marek.
Specjalizuje się efektywnej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: Psychologia zmiany w życiu i biznesie i Silna producent na Linkedin, czyli social selling w praktyce.
Współautorka Biblii e-biznesu 3.0. Absolwentka Executive MBA, SGH i UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. Na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, a także w Collegium Civitas.
Wymieniona poprzez „Forbes” wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021.