Co chce wiedzieć klient?
Co chce wiedzieć klient?
Co chce wiedzieć klient?
Audiobooki MT Biznes

Co chce wiedzieć klient?

44,54 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 44,54 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów on-line w naszym systemie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Co chce wiedzieć klient? MT Biznes z kategorii audiobooki kupisz w cenie 44,54 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 44,54 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • MT Biznes
  • 9788382311068
  • Sheridan Marcus
  • MT Biznes
  • 2021

Opis Co chce wiedzieć klient?

Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Artur Ziajkiewicz ISBN 978-83-8231-106-8 Rok wydania 2021 Format mp3 Czas 9:53:38 Spis treści Przedmowa do polskiego wydania
Przedmowa
Wstęp
Część I. Zupełnie inne spojrzenie na biznes, marketing i zaufanie
1. Upadek
2. Ogromne zmiany w procesie zakupowym i zacieranie granic pomiędzy sprzedażą a marketingiem
3. Nic z tej książki nie wyniesiesz, jeśli…
4. Jak odkryłem podejście TAYA
5. Definicja nowego podejścia
6. Przypomnij sobie pytania, jakie słyszysz każdego dnia
7. Strategia marketingowa „na strusia"
8. Efekt CarMaxa
9. Odkrycie dużej piątki
10. Spora piątka, temat pierwszy. Cena i koszty: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach
11. O tym, jak jeden artykuł o pieniądzach wygenerował sprzedaż za ponad sześć milionów dolarów
12. Studium przypadku nr 1. Jak ceniona producent technologiczna z segmentu B2B wytwarza 8 milionów dolarów dodatkowych przychodów
13. Szeroka piątka, temat drugi. Problemy: jak przekształcić słabość w siłę
14. Jak poruszać niewygodne tematy
15. Jak mówienie o problemach przyniosło nam ponad milion dolarów przychodu
16. Studium przypadku nr 2. Firma finansująca zakup sprzętu staje się cyfrowym Dawidem i pokonuje branżowych Goliatów
17. Obfita piątka, temat trzeci. Zestawienia i porównania
18. Obfita potrzeba obiektywnych treści
19. Wielka piątka, temat czwarty i piąty. Recenzje i najlepsze w klasie
20. Jak wykorzystywać recenzje, żeby zaistnieć jako ekspert
21. Wpływ rozmów o konkurencji
22. Studium przypadku nr 3. Mały sklep ze sprzętem AGD dominuje rynek internetowy i zarabia miliony
23. Konkurencja
24. Jak podejście TAYA ocaliło River Pools and Spas
Część II. Wpływ podejścia TAYA na zespoły sprzedażowe
25. Jak doskonały content radykalnie odmienia sytuację zespołów sprzedażowych
26. Przełomowe odkrycie
27. Sprzedaż z zadaniem dla kupującego
28. Jak pewna niepospolita para zmieniła moje spojrzenie na efektywność sprzedaży dzięki treściom
29. Content nigdy nie śpi
30. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego, by uniknąć standardowych pułapek
31. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego do sprawdzania kompatybilności
32. Studium przypadku nr 4. Jak start-up zajmujący się ochroną zdrowia stał się liderem opinii w zupełnie nowej branży
Część III. Wdrażanie i tworzenie kultury
33. Moc insourcingu i angażowania własnego zespołu do tworzenia znakomitych treści
34. Studium przypadku nr 5. Jak marka Block Imaging wprowadziła kulturę insourcingu
35. Jak zacząć z przytupem. Warsztaty dla całej marki
36. Content menedżer. Jakie powinien mieć parametry, jak go zatrudnić i dużo więcej
37. Znaczenie adekwatnych narzędzi. Jak mierzyć zwrot z inwestycji, moc HubSpota i nie tylko
Część IV. Tworzenie video… we własnym zakresie
38. Wszyscy jesteśmy firmami medialnymi oraz sprzedaż wizualna
39. Sprzedażowa siódemka. 7 filmów, które natychmiast przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
40. Sprzedażowa siódemka, video nr 1. Video „80 procent"
41. Sprzedażowa siódemka, video nr 2. Wideowizytówki dołączane do e-maili
42. Sprzedażowa siódemka, video nr 3. Dobranie oferty do klienta
43. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 4. Filmy na stronę landingową
44. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 5. Filmy o kosztach i cenach
45. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 6. Filmy o podróży klienta
46. Sprzedażowa siódemka, video nr 7. Filmy z gatunku „ależ jesteśmy wspaniali"
47. Spersonalizowane wideo do e-maili. Ludzki rozmiar bezpośredniej komunikacji cyfrowej
48. Jak zatrudnić własnego filmowca
49. Zdobywanie wsparcia zespołu, wskazówki dotyczące występów przed kamerą i długookresowy sukces
50. Studium przypadku nr 6. Jak urządzeń dźwignicowych stał się nieprzeciętnym przykładem efektywności podejścia TAYA
Część V. Jak zbudować wyśmienitą stronę internetową zgodnie z podejściem TAYA
51. Rozmowy w czasie rzeczywistym zmieniają to, jak oni pytają, i to, jak my odpowiadamy
52. Samodzielny wybór. Następny poziom wyszukiwania, sprzedaży, a także sposobu dokonywania zakupu
53. Strona internetowa priorytet 1. Strona główna – właściwy projekt i przekaz
54. Strona internetowa priorytet 2. Stawiaj na rzetelną edukację
55. Strona internetowa priorytet 3. Edukacja klasy premium
56. Strona internetowa priorytet 4. Równowaga pomiędzy tekstem a obrazem
57. Strona internetowa priorytet 5. Narzędzia do samodzielnej konfiguracji
58. Strona internetowa priorytet 6. Społeczny dowód trafności
59. Strona internetowa priorytet 7. Szybkość strony
60. „Jak znaleźć więcej czasu na wprowadzenie tego podejścia w mojej organizacji?"
Część VI. Odpowiedzi na twoje pytania
61. „Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty?"
62. „Czy content marketing i podejście TAYA to tylko chwilowa moda?"
63. „Jak mam utrzymywać zaangażowanie zespołu w tworzenie treści?"
64. „Ktoś mi powiedział, że jeśli nie dodajemy od siebie niczego nowego, nie powinniśmy się wypowiadać, czy to prawda?"
65. „Czy mogę po prostu wynająć do tego agencję?"
66. „Czy nas na to stać?"
67. Rewolucyjna strategia marketingowa
dopełniające materiały. Narzędzia, które pomogą ci rozpocząć własną podróż z podejściem TAYA
Dodatek 1. Uzyskaj kartę wyników Oceń swoją firmę pod kątem podejścia TAYA
Dodatek 2. Więcej tworzyw na temat podejścia TAYA
Dodatek 3. Przyspiesz swój sukces z agencją IMPACT
Podziękowania
O autorze

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Co chce wiedzieć klient?
Kategoria Audiobooki
Marka MT Biznes
ISBN 9788382311068
Autor Sheridan Marcus
Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 44,54 zł
Najwyższa cena 44,54 zł
W bazie od 06.06.2021
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje zakupowe.

Przepraszamy, obecnie nie ma dostępnych danych o historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym klientom.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Co chce wiedzieć klient?. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Co chce wiedzieć klient? MT Biznes, które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów przesyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja listy sklepów następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Co chce wiedzieć klient? (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Co chce wiedzieć klient? Sklep on-line
    ★★★★★
    44,54 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki MT Biznes

Produkty powiązane

Techniki sprzedaży zdalnej
MT Biznes
O wartości zaufania
MT Biznes

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...