Jesteś twórcą niewiele znaczącego startupu albo właścicielem producenta? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z obecnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej marki.
dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, lecz też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je użyć.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu niepowtarzalnej i efektywnej strategii marketingowej dla twojej producenta. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami, a także nauczysz się prowadzić równocześnie mnóstwo działań promocyjnych.
Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z rozmaitych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te wytwarzały spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej marki.
Poznasz wartość, jaką daje: • regularne prowadzenie bloga firmowego; • komunikacja w social mediach; • korzystanie z systemu reklamowego Google Ads; • współpraca z influencerami; • budowanie producenta osobistej; • przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową • i dużo innych rzeczy, które sprawią, iż twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!
W książce wyszukasz poręczne wskazówki i szerokie omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline. Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ: • To pierwsza polska książka demonstrująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.
• Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne upraszczający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach. • ergonomiczny poradnik prezentujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak w dodatku z dofinansowaniem.
• Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii. • Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami skatalogowanymi w jednym miejscu. *** Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku.
Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To konwencjonalna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie przypasowanej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19.
Każda producent, która chce aktualnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta. Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl Gdybym miała dzisiaj zaczynać karierę na rynku marketingowym, chętnie bym sięgnęła po tę książkę.
Autor pisze o nieprzystępnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobił je w swej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najkorzystniejszymi fachowcami światowego marketingu.
(...) To, co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu. Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, funkcjonalne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi.
dzięki czemu choćby niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swego przedsiębiorstwa.
dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ *** Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.).
Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaście tysięcy osób.