Jesteś twórcą minimalnego startupu lub właścicielem producenta? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z obecnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je zastosować.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu oryginalnej i sprawnej strategii marketingowej dla twojej producenta. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić równocześnie mnóstwo działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione mocne propozycje działań z najróżniejszych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, żeby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej producenta.
Poznasz wartość, jaką daje:
- regularne prowadzenie bloga firmowego;
- komunikacja w social mediach;
- korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
- współpraca z influencerami;
- budowanie marki osobistej;
- przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową
- i mnóstwo innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!W książce wyszukasz praktyczne wskazówki i pokaźne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, iż ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.
Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie?
Ponieważ:
- To pierwsza polska książka prezentująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.
- Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne upraszczający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach.
- funkcjonalny poradnik prezentujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak ponadto z dofinansowaniem.
- Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.
- Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami skategoryzowanymi w jednym miejscu.
***
Ta książka bezsprzecznie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To tradycyjna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie przypasowanej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce aktualnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.
Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl
Gdybym miała teraz zaczynać karierę na rynku marketingowym, chętnie bym sięgnęła po tę książkę. Autor pisze o nieprzystępnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, ale przerobił je w swojej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najlepszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To, co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu.
Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski
Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, poręczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi. Dzięki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swojego przedsiębiorstwa.
dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ
***
Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.). Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaście tysięcy osób.
bezpłatny fragment:
UWAGA!!! produkt CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.