"Dowiedz się, jak myśleć bardziej sprawnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.
Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj progresywna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.
Ustalenie strategii biznesowej umożliwia jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów i otrzymanie rezultatów udoskonalonych niżeli kiedykolwiek wcześniej. Być może wydaje się to skomplikowane, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, aby stało się to proste. W tej użytecznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania.
Dowiesz się z niej, jak:
• Zadawać pięć kluczowych pytań potrzebnych do tworzenia planu strategicznego.
• Formułować misję producenta, której celem jest inspirowanie ludzi.
• wydobywać ważne wnioski za pomocą matrycy towar/rynek i analizy działań strategicznych i operacyjnych.
• Definiować markę w odniesieniu do konkurencji.
• Zmienić pozycję producenta przy pomocy nowych produktów, usług i technice.
• Mierzyć efekty za pomocą jasno określonych celów finansowych.
I dużo, sporo więcej.
prezentując jako przykłady historie równocześnie Aleksandra sporego, jak i IBM czy General Electric, Tracy pokazuje sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i powiększania ROI. Strategia biznesowa to nieznaczna rozmiarem, lecz pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć całkowitą kontrolę nad przyszłością marki.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych mistrzowskich mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do najróżniejszych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, oznajmiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. "
darmowy fragment:
UWAGA!!! artykuł CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.