Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes
Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes
Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes
Audiobooki MT Biznes

Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes

58,41 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 58,41 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów internetowych w systemie Docero aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes MT Biznes z kategorii audiobooki kupisz w cenie 58,41 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 58,41 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • MT Biznes
  • 9788382311853
  • Szóstek Aga
  • MT Biznes
  • 2022
  • biznes i ekonomia

Opis Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes

Jeżeli chcesz wyszczególnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi konsumenci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia.

Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować konkretną, lecz wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom nieszablonowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego konsumenci nigdy nie posiadają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś oryginalnym i zapadającym w pamięć.

Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym.

Model zaproponowany poprzez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala: (a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi konsumenci; (b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami; (c) zdefiniować znakomite przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć; (d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji;, a także (e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.

Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów Pełna użytecznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i funkcjonalnych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania unikatowej wartości rynkowej poprzez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń.

Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany poprzez swoich klientów, którzy będą ochoczo opowiadać o tobie innym.

Bo aby zostać zauważonym, trzeba się wyznaczyć. *** Gdy ktoś mnie pyta, dlaczego solidna marka czy branża nie przyjęły jeszcze modelu ekonomii doświadczeń, zawsze odpowiadam to samo: to kwestia nastawienia.

Nie wiedziałem natomiast, iż tajemnica obrania nastawienia odpowiedniego dla wdrożenia modelu projektowania doświadczeń tkwi w przepysznej koncepcji umami. Nadszedł czas, aby twoja producent wyszła ponad Punkt Wyjścia Umami, wyznaczający podstawowy poziom funkcjonalności, i zaczęła oferować klientom wartość emocjonalną, a nawet poczucie sensu.

To książka dla wszelkich projektantów doświadczeń i liderów. Pozwólcie, żeby Aga Szóstek pokazała wam, jak projektuje się i kreuje wartościowe doświadczenia, a wraz z nimi wartościowe wspomnienia. B. Joseph Pine II, współautor książki The Experience Economy: Competing for Time, Attention, and Money To książka pełna rewelacyjnych pomysłów i wiedzy, można się z niej naprawdę sporo dowiedzieć.

Mimo to ani przez chwilę nie miałam poczucia, że ktoś prawi mi kazania. Miałam raczej poczucie udziału w mądrej rozmowie, w której Aga Szóstek dzieli się ze mną inspirującymi przykładami, wskazówkami biznesowymi, poradami projektowymi, badaniami psychologicznymi, a także anegdotami z życia prywatnego i zawodowego.

To książka o projektowaniu doświadczeń, która sama w sobie jest idealnym doświadczeniem. Anna E. Pohlmeyer, liderka ds. Badań doświadczeń w Diffferent; była współdyrektor w Delft Institute of Positive Design przy Delft University of Technology Jedną z najtrudniejszych rzeczy, jakich możemy od siebie wymagać, jest nauka patrzenia na okalający nas świat w nowy sposób.

Przemyślenia Agi kompletnie odmieniły mój punkt widzenia. Na kartach tej książki zawarła czystą magię – zaproszenie do tego, żeby zobaczyć piękno rzeczywistości z jej punktu widzenia. Anthony Rocco, projektant doświadczeń, San Francisco Książka Agi to świetny punkt wyjścia dla osób ze świata biznesu, które chciałyby wykorzystać projektowanie doświadczeń do…

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes
Kategoria Audiobooki
Marka MT Biznes
ISBN 9788382311853
Autor Szóstek Aga
Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania 2022
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 58,41 zł
Najwyższa cena 58,41 zł
W bazie od 22.04.2022
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji zakupowych.

Nie udało się pobrać historycznych informacji na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Do cen pokazanych na poniższej liście dla Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes MT Biznes nie doliczono ewentualnych kosztów dostawy / wysyłki. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenie sklepu i dodaj do tego możliwy koszt przesyłki. Lista propozycji cenowych jest odświeżana raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Mt biznes Sklep on-line
    ★★★★★
    58,41 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki MT Biznes

Produkty powiązane

Techniki sprzedaży zdalnej
MT Biznes
O wartości zaufania
MT Biznes

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...