Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów.
Międzynarodowy bestseller — ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy!
nieznaczna ZMIANA MOŻE RADYKALNIE powiększYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
- Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać,powiększyć prawdopodobieństwo, iż ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent?
- Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi albo rozmowa w sprawie pracy, obszerniejsze szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba?
- Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?
- Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą wytwarzaną poprzez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne?
- Chciałbyś, aby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? ale jak to wszystko osiągnąć?
Poznając sekrety nauki perswazji.
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie tradycyjnego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach prowadzonych od 70 lat badań nad psychologią perswazji, gromadzi mnóstwo wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci powiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. Tak! mieści niemało cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.
Niezależnie od tego, czy chcesz, żeby ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
***
To naprawdę wspaniała rzecz. Nie przegap! - Daniel Finkelstein, „The Times”
***
Dr Robert B. Cialdini jest zwykle na świecie cytowanym ekspertem w dziedzinie perswazji i wywierania wpływu i autorem bezprecedensowej książki Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka, która rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy. Jego prace ukazują się w magazynach naukowych i biznesowych, przykuwając uwagę przedstawicieli prywatnych firm i organizacji rządowych. W 2003 roku został uhonorowany nagrodą im. Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną. Piastuje katedrę psychologii i marketingu na Uniwersytecie Stanowym Arizony.
Dr Noah J. Goldstein wykłada na wydziale ekonomii Uniwersytetu Chicago. Wyniki jego badań i artykuły są publikowane w wielu cenionych magazynach naukowych o tematyce psychologicznej i biznesowej. Doradza licznym organizacjom prywatnym i państwowym, w tym firmie Accenture i amerykańskiemu Urzędowi Statystycznemu.
Steve J. Martin jest dyrektorem znanej firmy doradczej Infuence At Work. Jest współautorem książki Sold!; jego liczne artykuły są publikowane w czasopismach biznesowych i prasie codziennej. Regularnie prowadzi wykłady z perswazji na Uniwersytecie Cranfield, a także w Londyńskiej Szkole Biznesu Sir Johna Cassa.
gratisowy fragment:
Posłuchaj