Przedstawiona do recenzji książka przedstawia progresywne techniki, narzędzia i formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, przeważnie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, lecz i znawcy tematu znajdą tutaj niemało atrakcyjnych analiz, a także opinie ekspertów.
Na uwagę zasługują walory funkcjonalne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (...) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić,przedstawia ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania.
dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka Tytuł skuteczność działań marketingowych w mediach społ. Autor Iwona Lupa Wydawnictwo Naukowe Sophia EAN 9788365357908 ISBN 9788365357908 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 188 Format 17x24 cm Rok wydania 2017 Oprawa broszurowa