Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Biznes, ekonomia Naukowe Sophia

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

84,87 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 84,87 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów online w bazie danych aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu Naukowe Sophia z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 84,87 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 84,87 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Naukowe Sophia
  • 9788365357373
  • miękka
  • Iwona Lupa
  • Naukowe Sophia

Opis Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w nad wyraz prędkim tempie muszą się przystosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieprzerwanego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, że w całym tym pościgu wciąż aktualne są tradycyjne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć artykuł zgodnie z potrzebami odbiorców. Takim produktem są treści publikowane w mediach społecznościowych. Aby móc je "sprzedać", należy je dopasować do oczekiwań odbiorców. Treści można uatrakcyjnić dzięki rozmaitym technikom (np. Wykorzystując koncepcję Real-Time Marketingu, czy marketingu wirusowego), które zostały omówione w tej książce. Śledzenie trendów jest ważne, żeby móc zwiększyć spektakularność przekazywanych treści, polepszyć ich promocję i dystrybucję. W całej jednak tej pogoni za pojawiającymi się wciąż nowymi możliwościami, należy pamiętać w głównej mierze o swych odbiorcach. Warto wypracować swoje własne techniki, które - użytkowane konsekwentnie - mogą przynieść bardzo dużo korzyści jednocześnie przedsiębiorstwu, jak i jego marce. W książce zwrócono uwagę na możliwości użycia mediów społecznościowych w zarządzaniu, szczególnie zarządzaniu pracownikami. Oni także są obecni w mediach społecznościowych i można to wykorzystać do realizacji celów przedsiębiorstwa. Wydaje się, iż potencjał użycia tych mediów w zarządzaniu jest wciąż odkrywany, choć koncepcja firmy 2.0, której działalność jest oparte na mediach społecznościowych, jest już realizowana (...

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Naukowe Sophia
ISBN 9788365357373
Oprawa miękka
Autor Iwona Lupa
Wydawnictwo Naukowe Sophia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 84,87 zł
Najwyższa cena 84,87 zł
W bazie od 18.11.2022
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje zakupowe.

Nie udało nam się pobrać historycznych informacji na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu Naukowe Sophia nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją sklepu i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Aktualizacja katalogu ofert odbywa się co kilka minut.

  • Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu Sklep on-line
    ★★★★★
    84,87 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Naukowe Sophia

Produkty powiązane

Transport we współczesnej gospodarce
Naukowe Sophia

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...