Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w nad wyraz prędkim tempie muszą się przystosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieprzerwanego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, że w całym tym pościgu wciąż aktualne są tradycyjne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć artykuł zgodnie z potrzebami odbiorców. Takim produktem są treści publikowane w mediach społecznościowych. Aby móc je "sprzedać", należy je dopasować do oczekiwań odbiorców. Treści można uatrakcyjnić dzięki rozmaitym technikom (np. Wykorzystując koncepcję Real-Time Marketingu, czy marketingu wirusowego), które zostały omówione w tej książce. Śledzenie trendów jest ważne, żeby móc zwiększyć spektakularność przekazywanych treści, polepszyć ich promocję i dystrybucję. W całej jednak tej pogoni za pojawiającymi się wciąż nowymi możliwościami, należy pamiętać w głównej mierze o swych odbiorcach. Warto wypracować swoje własne techniki, które - użytkowane konsekwentnie - mogą przynieść bardzo dużo korzyści jednocześnie przedsiębiorstwu, jak i jego marce. W książce zwrócono uwagę na możliwości użycia mediów społecznościowych w zarządzaniu, szczególnie zarządzaniu pracownikami. Oni także są obecni w mediach społecznościowych i można to wykorzystać do realizacji celów przedsiębiorstwa. Wydaje się, iż potencjał użycia tych mediów w zarządzaniu jest wciąż odkrywany, choć koncepcja firmy 2.0, której działalność jest oparte na mediach społecznościowych, jest już realizowana (...
Biznes, ekonomia
Naukowe Sophia
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
84,87 zł
Okazja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 84,87 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy wiele sklepów online w bazie danych aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu Naukowe Sophia z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 84,87 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 84,87 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Naukowe Sophia |
ISBN | 9788365357373 |
Oprawa | miękka |
Autor | Iwona Lupa |
Wydawnictwo | Naukowe Sophia |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 84,87 zł |
Najwyższa cena | 84,87 zł |
W bazie od | 18.11.2022 |
Data aktualizacji | 14.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje zakupowe.
Nie udało nam się pobrać historycznych informacji na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Nie udało nam się pobrać historycznych informacji na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Znalezione oferty w bazie
Ewentualne koszty wysyłki dla Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu Naukowe Sophia nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją sklepu i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Aktualizacja katalogu ofert odbywa się co kilka minut.
-
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu (idź do TaniaKsiazka.pl)
★★★★★84,87 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Naukowe Sophia
Produkty powiązane
84,87 zł
Transport we współczesnej gospodarce
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
44,61 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Przeglądaj promocje z sekcji biznes, ekonomia cenionych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
Cedewu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
Naukowe Sophia,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
PWE,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Informator kadrowego 2020
- Zarządzanie talentami. koncepcje, modele i praktyki
- Zanim rzucisz pracę Instytut praktycznej edukacji
- Dotyk midasa - wyprzedaż Instytut praktycznej edukacji
- Dlaczego chcemy żebyś był bogaty
- One press Sztuka wojny
- Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta. 350 rad i sentencji geniusza inwestycji
- Potęga prognozowania. Ekonomia sztucznej inteligencji
- Lepsze wizualizacja danych. Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz
- Reklama
Więcej nowości:
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Komunikacja wizerunkowa e-public relations
- Polska wieś 2024
- Cedewu Zarządzanie ryzykiem w małym banku - wiesław żółtkowski
- Studio emka Winning znaczy zwyciężać wyd. 2024
- Konspekty zajęć dla przedszkoli i szkół T.1
- Wolters kluwer Estoński cit w praktyce
- One press Sztuka wojny wyd. 4
- Krótka historia ekonomii
- Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe