Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym staranne poznanie i stosowanie tych zjawisk jest neuromarketing.
To nauka zezwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z przeróżnych dyscyplin nauki, m.in.
badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.Publikacja w sposób ergonomiczny i na powszechnie znanych przykładach pokazuje przyszłościowy nurt marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.Z tej książki dowiesz się:-- jak użyć neuromarketing w e-commerce;-- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;-- jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;-- na jakie standardowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;-- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;-- jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Tytuł Neuromarketing w Internecie Autorzy Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788382204476 ISBN 9788382204476 Kategoria Literatura, Ekonomia ilość stron 226 Format 240x170x18 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa