Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

45,51 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 45,51 zł

Przejrzeliśmy wiele e-sklepów w naszej bazie aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 45,51 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 45,51 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788382204476
  • miękka
  • Benjamin Fischer
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 226
  • 2021

Opis Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym staranne poznanie i stosowanie tych zjawisk jest neuromarketing.

To nauka zezwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z przeróżnych dyscyplin nauki, m.in.

badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.Publikacja w sposób ergonomiczny i na powszechnie znanych przykładach pokazuje przyszłościowy nurt marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.Z tej książki dowiesz się:-- jak użyć neuromarketing w e-commerce;-- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;-- jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;-- na jakie standardowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;-- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;-- jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Tytuł Neuromarketing w Internecie Autorzy Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788382204476 ISBN 9788382204476 Kategoria Literatura, Ekonomia ilość stron 226 Format 240x170x18 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788382204476
Oprawa miękka
Autor Benjamin Fischer
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 226
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 45,51 zł
Najwyższa cena 45,51 zł
W bazie od 05.04.2021
Data aktualizacji 09.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, obecnie nie ma dostępnych danych z historią cen produktu Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla nas ważna! Dodaj swoją recenzję produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych na poniższej liście dla Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy / wysyłki. Przed zakupem, pozyskaj informacje o reputacji sklepu i pamiętaj o możliwości ujawnienia kosztów zwiążanych z wysyłką. Lista sklepów z ofertami jest cyklicznie odświeżana, co kilka - kilkanaście minut.

  • Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Sklep on-line
    ★★★★★
    45,51 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Projekty offshoringowe w usługach biznesowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Branding krótkie wprowadzenie 29
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...