"Wyłącz autopilota, rozpoznaj hamujące rozwój nawyki i naucz się wydajnie osiągać własne cele
Obawiasz się demonstrujeć publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałaś twierdząco, ta książkapomoże ci wrócić na właściwy tor. Jest motywująca i pełna ergonomicznych rad. Przedstawia dwanaście powszechnych nawyków, które utrudniają kobietom osiągnięcie sukcesu, i produktywne sposoby ich zwalczenia. A przy okazji wskaże drogę, która pozwoli ci zyskać obszerniejszy wpływ na rzeczywistość i rozwinąć własną karierę.
Poradnik dla nowego pokolenia liderek i wszelkich ludzi, którzy życzą im sukcesów
„Sally i Marshall napisali poręczny i wciągający poradnik dla kobiet, które chcą dołączyć do grona najważniejszych liderek świata biznesu, administracji rządowej i organizacji non profit”. ― Geoff Smart, założyciel i przewodniczący ghSMART, autor bestsellerów Who i Power Score
„Obowiązkowa lektura dla kobiet pragnących rozwinąć karierę. Wynajdziecie tu głęboką i przemyślaną analizę zawodowych wyzwań i ergonomiczne narzędzia pomagające sobie z nimi radzić”. ― Michelle R. Clayman, założycielka i Chief Investment Officer, New Amsterdam Partners, przewodnicząca rady doradczej The Clayman Institute for Gender Research na Uniwersytecie Stanforda
„Zachowania, które w życiu społecznym uznaje się za żeńskie zalety, są zarazem największymi przeszkodami w ich rozwoju zawodowym. Paradoks stanowi źródło wielu konfliktów oraz doświadczanego w pracy gniewu, niezadowolenia i frustracji. Na szczęście z pomocą przychodzą Sally i Marshall. Autorzy pokazują, kiedy i w jaki sposób kobiety mogą godzić sprzeczne oczekiwania i motywacje, nie tracąc przy tym swojej tożsamości, profesjonalizmu i siły”. ― Margaret Heffernan, CEO i autorka książki Niezmierzalne
„Trzy najważniejsze powody, dla których tak wyjątkowo spodobała mi się ta książka? 1) Stanowi nieocenione źródło wsparcia dla , a także ich współpracowników, przełożonych i podwładnych oraz dla tej mniejszości panów, którzy zamiast się chełpić, nawykowo trzymają się na uboczu.2) Jest pełna nowych i naprawdę przydatnych informacji. Pomogła mnie, moim klientom i pomoże jeszcze tobie. 3) Naprawdę wciąga. Jako naukowiec i coach doceniam zawartą w koncepcji 12 nawyków wiedzę psychologiczną i biznesową. Zacznijcie nad sobą pracować już dzisiaj”. ― Carol Kauffman, Harvard Medical School, założycielka i dyrektor Institute of Coaching
Sally Helgesen jest powszechnie renomowaną i lubianą specjalistką pracującą z menedżerkami i liderkami. Od momentu publikacji w 1990 roku (wciąż wznawianej) książki The Female Advantageodwiedziła niemal cały świat z dotyczącymi kobiecej problematyki prelekcjami. Jako coach pracowała dla takich firm jak Microsoft, IBM, Johnson & Johnson, Prudential Financial, Pfizer, Textron, Hewlett Packard czy The World Bank. Prowadziła seminaria w Harvard Graduate School of Education and Smith College, a jej dokonania opisywano w czasopismach „Fortune”, „New York Times”, „Fast Company” i „Business Week”. Sally mieszka w Chatham, w stanie Nowy Jork. Jako autorka albo współautorka wydała łącznie osiem książek. Marshall Goldsmithjest najistotniej znanym coachem w Stanach Zjednoczonych. Należy do nielicznego grona konsultantów, którzy zostali zaproszeni do pracy z ponad sześćdziesięcioma dyrektorami generalnymi najważniejszych światowych korporacji. Pomógł we wdrożeniu programów rozwoju zarządzania, które wpłynęły na ponad milion osób na całym świecie. Zdobył doktorat na University of Califormia i pracuje na wydziałach zarządzania w Dartmouth College i University of Michigan. Stowarzyszenie American Management Association niedawno uznało go za jednego z pięćdziesięciu najważniejszych myślicieli i liderów biznesu ostatnich osiemdziesięciu lat."
darmowy fragment:
UWAGA!!! towar CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.