Czym jest psychologia zarządzania " POSŁUCHAJ
Na co zwracają uwagę rekruterzy? Poradnik, jak przygotować się do rozmowy o pracę " POSŁUCHAJ
Jak wzmacniać swoją odwagę w czasach pandemii? Rozmowa z Tomkiem Gordonem " POSŁUCHAJ
"Nowa psychologia zarządzania" według Tomasza Gordona " PRZECZYTAJJak prędko zmotywować tych, którym chce się najmniej?
Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma przede wszystkim awersję do "kołczów"?
Jak użyć dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać?
Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego?
Jak dzięki zastosowaniu nowoczesnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść produktywność procesów rozwojowych?
Samoświadomość, motywowanie siebie i innych i rozwiązywanie konfliktów w zespole - to niektóre z przestrzeni, które mogą być wydatnie usztywnione dzięki lekturze pracy p. Tomasza Gordona. Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję ją jako projekt starannie przygotowany i funkcjonalny nie tylko dla menedżerów.
Prof. Zw. Dr hab. Zbigniew Nęcki, Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna jednocześnie dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki sprawnego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia cykl grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje na dodatek szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i ułatwia pracę menedżera z zespołem w tzw. Kryzysie odpowiedzialności.