Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy także programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to nietrudne. Według niektórych źródeł przeciętny czas koncentracji użytkowników w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi poprzez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten popularny trend, wykonywany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze pokaźniejszy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
Czy content marketing sprzedaje?
Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
Czy Twoja producent to Mędrzec czy Błazen?
Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę efektywną strategię contentmarketingową dla swej firmy i producenta osobistej.
Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
Czy content marketing sprzedaje?
Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
Czy Twoja producent to Mędrzec czy Błazen?
Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę efektywną strategię contentmarketingową dla swej firmy i producenta osobistej.
Tytuł Content marketing. Od strategii do efektów Autor Justyna Bakalarska-Stankiewicz Wydawnictwo One Press EAN 9788383223667 ISBN 9788383223667 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 200 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1