Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują obszerniejszej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to poręczny poradnik dla wszelkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej marki.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia: zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb, radzenia sobie z grami kupieckimi, budowania mistrzowskiej podstawy handlowej.
Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie za każdym razem handlowcy posiadają odwagę na nią wkroczyć. Na płycie VCD znajduje się film Debiuty handlowe, który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych.
W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.
Ukazane są standardowe zachowania klientów, jak także sposoby sprawnego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę użyć w praktyce.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.