One press / helion Pozyskaj klientów premium
One press / helion Pozyskaj klientów premium
One press / helion Pozyskaj klientów premium
Biznes, ekonomia One press / helion

One press / helion Pozyskaj klientów premium

63,00 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma Empik w cenie 63,00 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów online w naszej bazie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. One press / helion Pozyskaj klientów premium One Press / Helion z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 63,00 zł w sklepie Empik. Przedstawiona kwota 63,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press / helion
  • 9788328348790
  • Justyna Fabijańczyk
  • One Press / Helion

Opis One press / helion Pozyskaj klientów premium

Jesteś gotów, żeby rozpocząć współpracę z klientami premium?

Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

Biorąc do dłoni tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego, by Twoja sprzedaż przestała być czymś skomplikowanym i stała się naturalna. Ten poradnik podpowie Ci, jak znaleźć lepszych klientów, nawiązać z nimi stałą współpracę i sprawić, by polecali Cię innym.

Sięgnij po strategię powiększę sprzedaż!

Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii zwiększę sprzedaż pozwoli Ci wybudować optymalnej klasy markę osobistą i wykreować wizerunek online. Dzięki opanowaniu tajników tej strategii wyszukasz producenta, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, żeby była nowoczesna i ciekawa dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najmocniej pożądanymi na rynku. Rozumiejąc zapotrzebowania przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich, a także zagranicznych i przekonać je do tego, żeby wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę.

Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: technologię Mostu Sprzedażowego, a także technologię Pomocnej dłoni, dzięki którym znacznie powiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Na dodatek podpowiemy Ci, jak zwiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym.

Multimedialna forma przewodnika

Zeskanuj kody QR umieszczone na marginesach książki, by zobaczyć dodatkowe materiały i pliki i pobrać ćwiczenia, które pomogą Ci utrwalić wiedzę

Ten wyjątkowy przewodnik to inwestycja na całe życie, inwestycja, która każdego miesiąca będzie zasilać Twoje konto!



Recenzje

Ilekroć czytam tego typu książki z zamiarem napisania o nich na blogu, za każdym razem zadaję sobie pytanie: czy dużo bym z tej książki wyniosła, gdybym była na początku swej działalności freelancera? Z książki Justyny Fabijańczyk bez dwóch zdań wynieść można całkiem mnóstwo. We wstępie do książki czytamy: „Jeśli jesteś freelancerem, na przykład copywriterem, grafikiem, web developerem czy wirtualną asystentką, ten przewodnik pomoże Ci pracować z udoskonalonymi klientami za wyższe stawki, utrzymać stałość wysokiej jakości zleceń, zrozumieć, czego oczekują , a także jak z nimi współpracować na dobrych dla Ciebie zasadach". Brzmi nieźle, więc zajrzyjmy do treści książki. W „Pozyskaj klientów premium" wynajdziesz m.in.: - rozdział o projektowaniu swoich usług, a tu trochę teorii, lecz też wskazówki, jak wybrać swoją specjalizację jako usługodawca i dlaczego warto to robić. - rozdział zatytułowany „Twój strategiczny klient„, w którym przeczytasz m.in. O metodach pozyskiwania klientów. Dla początkującego to obszerna dawka wiedzy, lecz dla kogoś, kto już jakiś czas zdobywa samodzielnie klientów, to raczej powtórzenie i zebranie czegoś, co już wie. Dla mnie w tym rozdziale bardziej wyraźne jest coś innego: klasyfikacja klientów. Justyna dzieli wszelkich klientów na: firmy lokalne, a także nieduże przedsiębiorstwa, przeciętne i duże firmy, korporacje, organizacje typu NGO, klientów indywidualnych. Wyraźnie też zaznacza, że sposób poszukiwania klientów różni się w zależności od tego, do której z tych grup zamierzasz dotrzeć, a to z kolei zależy m.in. Od Twojego doświadczenia i umiejętności. Trudno starać się o zlecenia od dużych firm czy korporacji, gdy dopiero zaczynasz lub masz niewielkie doświadczenie. A z drugiej strony – trudno oczekiwać,dużych klientów odnajdziemy na portalach ze zleceniami. A więc najpierw warto przyjrzeć się sobie, swym umiejętnościom i doświadczeniu, potem zdecydować, która grupa klientów jest w naszym zasięgu, a dopiero potem wybrać stosowny sposób poszukiwania takich klientów. To wyjątkowo cenna lekcja. - kolejne rozdziały dotyczą budowania firmy i technik wydajnej sprzedaży. To tu znajdziesz m.in. Szczegółowe wskazówki, dotyczące tego, jak uzupełnić swój profil na LinkedIn i jak pozyskiwać klientów, wykorzystując ten serwis społecznościowych. Są tu też omówione techniki sprzedaży – widać, iż autorka (czego zresztą nie kryje we wstępie do książki), ma doświadczenie w sprzedaży usług, bo wskazówki są konkretne, z przykładami i dopasowane do potrzeb freelancerów. Kto zdaniem skorzysta najwięcej na przeczytaniu tej książki? Książka „Pozyskaj klientów premium" na pewno przyda się początkującym freelancerom, bo dzięki niej będą mogli poukładać sobie sporo w głowie, jeśli chodzi o samo obmyślenie swej usługi i wytypowanie klientów, do których chcieliby dotrzeć ze swoją ofertą. Nie wiem czy przyda im się to, co Justyna pisze o technikach sprzedażowych, bo mam wrażenie,sporo wskazówek z książki jest do wykorzystania w trakcie bezpośrednich spotkań z klientami, a nie w trakcie mailowej komunikacji. Jeśli jesteś freelancerem, który komunikuje się zwykle mailowo z klientami, może być Ci trudno stosować się do wszystkich wskazówek z tego poradnika. Myślę też, że ta książka, choć chyba nie takie było jej przeznaczenie, może pomóc także w pracy początkującym handlowcom. Oczywiście są na rynku bardziej szczegółowe poradniki, dotyczące sprzedaży, technik, tego, jak zamykać sprzedaż itp., lecz te, które czytałam, nie podchodzą do problemu całościowo, a jedynie mówią o tym, jak zachować się na spotkaniu z klientem. A spotkanie to jedynie jeden z etapów pozyskiwania klienta. Jak mówi Justyna w swej książce (i co akcentuje wielokrotnie) nowoczesna sprzedaż to budowanie relacji z klientem. Teraz nie wystarczy wejść na spotkanie, powiedzieć kilka słów wstępu i przejść do sprzedaży. Teraz trzeba wcześniej poznać klienta, dać mu się polubić, nawiązać z nim więź. Widzę potwierdzenie tego także u siebie – coraz częściej kupuję od osób i firm, z którymi łączy mnie jakaś relacja, a coraz rzadziej kupuję coś wtedy, gdy ktoś mi to po prostu zaoferuje, a nie znałam go wcześniej. Nowoczesna sprzedaż to także poznanie klienta oraz wiedza o tym, w jaki sposób kupują różne grupy klientów, co jest dla nich ważne (np. Inaczej kupują kobiety, inaczej mężczyźni). Te informacje także znalazły się w książce „Pozyskaj klientów premium". Czy freelancer z wieloletnim stażem wynajdzie tu coś dla siebie? Pewnie tak, bo choć mnóstwo rozdziałów będzie powtórzeniem tego, co już pewnie wiesz, to czasem jeden akapit, jeden niedługi rozdział podsuwa jakiś pomysł, jakąś wskazówkę, która pozwala coś usprawnić nawet specjalistom z dużym doświadczeniem.

Biznesowe Info (2019-02-20)


Spis treści

Wstęp 11

Dla kogo jest ten przewodnik 13
O autorze 13
Jak korzystać z tego przewodnika 16
Rozdział 1. Zaprojektuj swoją usługę 19

Czym są usługi? 19
Usługi świadczone przez internet 22
Zawody, które przenoszą się do internetu 24
Formy świadczenia usług online 25
Łączenie różnorodnych modeli biznesowych ze sobą 28
Czym jest sprzedaż? 29
Model freelancingowy vs. Model agencyjny 31
Komu możesz oferować usługi freelancingowe i jak je rozliczać? 36
Jakie usługi będą się sprzedawać w przyszłości 39
Dwie rewolucyjne tendencje na rynku usług 43
Specjalizacja - obierz za cel wysokie stawki 47
Korzyści płynące ze specjalizacji 50
Jak wybrać dochodową specjalizację 52
Specjalizacja, czyli zyskujesz podwójnie 55
A co jeśli nie masz specjalizacji? 60
Rozdział 2. Twój strategiczny klient 65

Twoi strategiczni konsumenci - gdzie są i jak poznać ich zapotrzebowania 65
potrzeby firm lokalnych, mikro- i niepokaźnych przedsiębiorstw 67
średnich i wielkich przedsiębiorstw 68
zapotrzebowania korporacji 69
potrzeby NGO 70
potrzeby klientów jednostkowych 72
Badanie potrzeb klienta, czyli typy klientów i ich zapotrzebowania 72
Trójkąt sprzedażowy. Wyceń swoją pracę na najwyższe stawki 80
Jak wycenić pracę za pomocą trójkąta sprzedażowego 81
Jak klient będzie oceniał Twój poziom umiejętności 82
wartość w trójkącie sprzedażowym 83
Metody pozyskiwania klientów 86
Tworzenie listy firm i bazy klientów 87
Stworzenie listy firm docelowych 87
Określenie nazw stanowisk osób decyzyjnych 88
Lista firm a baza klientów 92
Pozyskiwanie klientów na LinkedIn 94
Pozyskiwanie klientów na grupach na Facebooku 97
Pozyskiwanie klientów poprzez polecenia 100
Pozyskiwanie klientów dzięki współpracy z wirtualnym partnerem 102
Gdzie jeszcze są Twoi klienci? 103
Jak niejednokrotnie pracować z bazą klientów? 105
Psychologia sprzedaży - czyli czy kupiłbyś to, co proponujesz? 106
Od kogo konsumenci kupują, czyli budowanie zaufania 107
Argument podobieństwa i społeczny dowód słuszności 108
Kompetencja i sympatia 110
Pewność siebie 112
Uwaga i zainteresowanie w starym i nowym procesie sprzedaży 115
spektakularność usługi 117
Zaufanie 117
Cztery typy klientów i jak się z nimi komunikować 119
Skuteczna komunikacja - czyli jak się komunikować,tworzyć prawidłowe relacje 122
Stary a nowy model sprzedaży 123
Podstawy komunikacji z klientem 126
typy pytań 128
Skuteczna komunikacja z klientem 136
Komunikacja mailowa 141
Komunikacja telefoniczna 144
Sytuacje nieprzystępne w komunikacji 147
Rozdział 3. Ty jako producent 151

Twoja producent osobista 151
Czym jest marka osobista? 152
Sześć fundamentalnych cech silnej marki osobistej 154
Stwórz swoją producenta 159
Ty online - elementy Twojego wizerunku i konieczne narzędzia 167
Na czym się skoncentrować, budując swoją stronę internetową 168
Rekomendacje i polecenia 170
Komunikacja mailowa 173
Lista mailingowa 178
Grupy na Facebooku 179
Profil na Facebooku 180
Fanpage na Facebooku 181
Transmisje Facebook Live 181
Facebook Live w grupach na Facebooku 182
Oferta i zestawy cenowe 182
Wzór umowy 183
bezpłatny podarunek 184
Blog - kiedy warto go założyć 185
LinkedIn Mastery: jak dotrzeć do klientów premium z polski i zagranicy oraz dać się im znaleźć za darmo i praktycznie bez wysiłku 188
Czym jest LinkedIn 188
Czym LinkedIn różni się od Facebooka? 189
Fundamentalne zasady występowaniu na LinkedIn 189
Rezultaty na LinkedIn 195
Kluczowe czynniki sukcesu na LinkedIn 196
Jak znaleźć klientów premium na LinkedIn 197
Jak komunikować się z klientami na LinkedIn 199
Program do mailingu i gratisowy podarek 203
Rozdział 4. Techniki wydajnej sprzedaży 205

Ścieżka sprzedaży. Dziewięć kroków do współpracy z klientami premium 206
Namierz klienta 207
Przygotuj się do rozmowy 208
Reaguj na czas 208
Daj się polubić 210
Odkryj potrzeby 212
Przedstaw usługę 213
Rozwiej obawy 213
Zamknij sprzedaż 218
Follow-up 220
technologia mostu sprzedażowego 223
Z jakich elementów składa się most sprzedażowy? 224
Most sprzedażowy w praktyce: case study 230
Jak przeprowadzić klienta przez most sprzedażowy? 233
Metoda, która sprawi, iż 74% potencjalnych klientów kupi Twoją usługę i poleci Cię innym 235
Automatyzacja pozyskiwania klientów 239
Na czym polega automatyzacja pozyskiwania klientów 239
Jakie procesy i czynności można zautomatyzować? 241
Wdrożenie automatyzacji sprzedaży w Twojej działalności 242
Bonus: korzystna umowa - omówienie rodzajów umów i wzory umów 243
Nie musisz być prawnikiem, żeby stworzyć korzystną umowę 244
zawsze czytaj umowę 244
Jakie zapisy zawrzeć w umowie? 246
wysyłka umowy i od kiedy umowa jest ważna 255
Jak przedstawić klientowi umowę, żeby ją podpisał 256
Jakich zapisów w umowie unikać? 257
typy umów 258
Wezwanie do zapłaty 260
Zakończenie 263

Specyfikacja produktu

Specyfikacja One press / helion Pozyskaj klientów premium
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One Press / Helion
ISBN 9788328348790
Autor Justyna Fabijańczyk
Wydawnictwo One Press / Helion
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 63,00 zł
Najwyższa cena 63,00 zł
W bazie od 13.09.2022
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje o zakupie.

Nie udało się zebrać archiwalnych informacji cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla One press / helion Pozyskaj klientów premium One Press / Helion, pokazanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie listy ofert następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • One press / helion Pozyskaj klientów premium (w sklepie Empik)

    One press / helion Pozyskaj klientów premium Sklep on-line
    ★★★★★
    63,00 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One Press / Helion

Produkty powiązane

Tajniki skutecznych dotcomów, 70EC-63724
One press / helion
Handlowanie to gra
One Press / Helion
69,00 zł

Handlowanie to gra

Analiza techniczna w praktyce
One press / helion
One press / helion Biblia handlowca w.3
One press / helion
One press / helion Pozyskaj klientów premium
One Press / Helion

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...