E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion
E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion
E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion
Biznes, ekonomia One press / helion

E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion

38,90 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma Empik w cenie 38,90 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów on-line w bazie danych aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion One Press / Helion z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 38,90 zł w sklepie Empik. Pokazana kwota 38,90 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press / helion
  • 9788324680412
  • Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robe
  • One Press / Helion

Opis E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion

Kraje Europy rozwijają się w przeróżnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia nowoczesnia technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz obszerniejsze znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej postępowości jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się typowo na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także dane, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu. Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny i wyróżnić, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, iż jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce.prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA, Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki) Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie tworzyją globalizacja i technologie internetowe. Fason pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona równocześnie podręcznikiem, jak i "przewodnikiem" po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam.doc. Ing. PAVOL KITA, PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki) MAGDALENA JACIOW - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu marketingu, badań i analizy rynku.ROBERT WOLNY - doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, dyrektor Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu handlu, marketingu i badań rynku.AGATA STOLECKA-MAKOWSKA - magister nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, asystent w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert w Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym z zakresu marketingu, zachowań podmiotów rynkowych i badań rynku.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One Press / Helion
ISBN 9788324680412
Autor Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robe
Wydawnictwo One Press / Helion
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 38,90 zł
Najwyższa cena 38,90 zł
W bazie od 10.09.2022
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala na analizę wartości produktu w czasie.

Nie udało się zebrać archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion One Press / Helion nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie katalogu sklepów ma miejsce co kilkanaście minut.

  • E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion (idź do Empik)

    E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion Sklep on-line
    ★★★★★
    38,90 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One Press / Helion

Produkty powiązane

Tajniki skutecznych dotcomów, 70EC-63724
One press / helion
Handlowanie to gra
One Press / Helion
69,00 zł

Handlowanie to gra

Analiza techniczna w praktyce
One press / helion
One press / helion Biblia handlowca w.3
One press / helion
One press / helion Pozyskaj klientów premium
One Press / Helion

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...