Kraje Europy rozwijają się w przeróżnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia nowoczesnia technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz obszerniejsze znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej postępowości jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się typowo na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także dane, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu. Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny i wyróżnić, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, iż jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce.prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA, Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki) Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie tworzyją globalizacja i technologie internetowe. Fason pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona równocześnie podręcznikiem, jak i "przewodnikiem" po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam.doc. Ing. PAVOL KITA, PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki) MAGDALENA JACIOW - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu marketingu, badań i analizy rynku.ROBERT WOLNY - doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, dyrektor Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu handlu, marketingu i badań rynku.AGATA STOLECKA-MAKOWSKA - magister nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, asystent w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert w Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym z zakresu marketingu, zachowań podmiotów rynkowych i badań rynku.
Biznes, ekonomia
One press / helion
E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion
38,90 zł
Wyjątkowa okazja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą ofertę ma Empik w cenie 38,90 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów on-line w bazie danych aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion One Press / Helion z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 38,90 zł w sklepie Empik. Pokazana kwota 38,90 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion
Specyfikacja produktu
Specyfikacja E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | One Press / Helion |
ISBN | 9788324680412 |
Autor | Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robe |
Wydawnictwo | One Press / Helion |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 38,90 zł |
Najwyższa cena | 38,90 zł |
W bazie od | 10.09.2022 |
Data aktualizacji | 21.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | Empik |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii cen pozwala na analizę wartości produktu w czasie.
Nie udało się zebrać archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.
Nie udało się zebrać archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.
Recenzje / opinie
Masz ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!
Znalezione oferty w bazie
Wskazane poniżej ceny dla E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion One Press / Helion nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie katalogu sklepów ma miejsce co kilkanaście minut.
-
E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. One press / helion (idź do Empik)
★★★★★38,90 złKategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One Press / Helion
Produkty powiązane
69,00 zł
Handlowanie to gra
78,99 zł
Analiza techniczna w praktyce
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
53,37 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
57,41 zł
Nlp w biznesie Helion
59,75 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Sprawdź produkty z kategorii biznes, ekonomia najpopularniejszych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Jak zarabiać przez Internet z AI
- Zestaw Bajek Tw x5 Najpiękniejsze opowieści, Ukryte znaczenia, Ekonomia Wie
- Katarzyna koleśnik Dokumentacja zasad polityki) rachunkowości
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu
- Czego nie powie ci księgowa
- Upowszechnianie transferu technologii w sieci
- I będziesz się rozwijał
- Badanie potrzeb klienta
Więcej nowości:
- Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia
- Metoda PARA
- Lekcje historii
- Otoczony przez oszustów
- Szczęśliwy seksowny milioner
- Sztuka wojenna. Edycja kolekcjonerska
- Podstawy przedsiębiorczości. Karty pracy. Klasa 2. Liceum i technikum. Zakres podstawowy
- HOME STAGING. Jak zwiększyć wartość nieruchomości przy sprzedaży i wynajmie?
- Biblia copywritingu
- Rachunkowość przedsiębiorstw